باشگاه نفت تهران: تحت هیچ شرایطی فردا بازی نمی کنیم

در خصوص برگزاری دیدار تیم‌های نفت و تراکتورسازی که از روز سه‌شنبه به دوشنبه موکول شد، گفت: روز گذشته بدون اینکه ما دخل و تصرفی در زمان بازی داشته باشیم اعلام شد که بازی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و مایی که در اردو بودیم به بازیکنان متأهل گفتیم به منزل بروند و بازیکنان مجرد را در اردو نگه داشتیم.

وی ادامه داد: امروز هم یک جلسه تمرینی پرفشار انجام دادیم چرا که قصد داشتیم فردا که روز قبل از بازی است تمرین سبک برگزار کنیم اما امروز اعلام کردند که باید فردا به میدان برویم. این چه طرز برنامه‌ریزی است؟ ما به این مسئله اعتراض داریم و پایش می‌ایستیم. چه منطقی است که چون هوا خوب است باید بدون هماهنگی بازی گذاشت. این نوع فوتبال حرفه‌ای نیست و ما الان چطور می‌توانیم بازیکنان‌مان را برای این بازی جمع کنیم.

مدیر فنی تیم فوتبال نفت خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی فردا مقابل تراکتورسازی بازی نمی‌کنیم و من به عنوان مدیر فنی تیم به منصوریان هم گفته‌ام که هر چه می‌خواهد بشود، بشود. ما بازی نمی‌کنیم. ما امروز تمرین سنگینی برگزار کردیم و با این شرایط چطور می‌خواهیم فردا بازی کنیم؟ حالا اگر در این میان فشاری است که برنامه‌ریزی‌ها به خاطر این فشارها تغییر می‌کند ما از آن بی‌اطلاع هستیم.