علت مرگ مرد میانسال با کشف فاکتور بدهی پیچیده شد

 ساعت 22 دیروز خبر کشف جسد مرد میانسالی در یک ساختمان در محدوده اتوبان ارتش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری 164 قائم به محل کشف جسد اعزام شدند.

پس از رسیدن مأموران به محل کشف جسد و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول مرد 60 ساله‌ و فاقد کارت شناسایی است اما داخل لباس‌های وی مقداری دلار و یک فاکتور مربوط به بدهی از زنی وجود دارد.

با تشکیل پرونده قتل عمد، مراتب این قتل به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و سعید احمدبیگی؛ بازپرس هفتم دادسرای جنایی تهران به همراه عوامل بررسی صحنه وقوع جرم در محل کشف جسد حاضر شدند که با تحقیقات از اهالی مجتمع 9 طبقه‌ای که جسد مقتول در فضای چمن آن پیدا شده بود، مشخص شد زنی که فاکتور بدهی مربوط به وی است حدود 5 ماه قبل در طبقه هفتم مجتمع زندگی می‌کرده است.

با پیدا شدن این سرنخ، مأموران با مراجعه به طبقه هفتم مجتمع مشاهده کردند که پنجره راهرو این طبقه باز است و به احتمال زیاد پیرمرد 62 ساله که از زن جوان طلبکار بوده، زمانی‌که برای وصول طلب خود به این زن مراجعه کرده، با مشاهده خالی بودن منزل بدهکار خود را از طبقه هفتم به پایین پرت کرده و جانش را از دست داده است.

به دستور سعید احمدبیگی؛ بازپرس هفتم دادسرای جنایی تهران جسد این مرد میانسال به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای یافتن علت دقیق مرگ وی ادامه دارد.