سران آمریکا در نبرد با داعش شکست خورده اند

«جان بولتون» از نومحافظه کاران آمریکا و نماینده پیشین این کشور در سازمان ملل متحد در سخنانی انتقادی از دولت اوباما رییس جمهور آمریکا گفت: «این‌که آمریکا و متحدانش در خطر هستند موضعی مخفی نیست . ما رییس جمهوری به نام اوباما داریم که به خاطر فقدان قدرت رهبری در سطح جهانی مقصر در پیدایش داعش است . سران ما اینک در نبرد علیه تروریست‌ها شسکت خورده‌اند.»

بولتون در ادامه و با انتقاد از برجام گفت : «سران ایران شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و در عین حال قادر به کنترل بازرسان آژانس بین‌المللی هستند. این مضحک است. من از همه مخالغان توافق هسته‌ای اکیدا خواستارم دست از نبرد علیه این افتضاح نکشند.»

جان بولتون در جایی دیگر افزود: «بیش از یک و نیم میلیون نفر مهاجر که اکثرا از کشورهای مسلمان آمده‌اند امسال وارد اروپا شدند و در کنار آن حملات تروریستی شدید در پاریس و کالریفرنیا  دیده شد که خطر مواجهه غرب با اسلام افراطی و مهاجران غیر کنترل شده را تشدید می‌کند.»

نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد در خاتمه از هوادارن خود خواهان کمک برای آن چه که آگاهی مردم نسبت به عدم اطلاع رسانی درست رسانه‌ها به اطلاع شد  تا بدین وسیله با انجام کارهای حیاتی تاثیر بسزا و نفوذ قابل توجهی بر مردم گذارد.