این مسئله بسیار عجیب است چون مسئولان باشگاه می‌دانند باید منتظر اتفاقات آینده و احتمالاً شرایط جدید باشند. با این حال باز هم به راحتی هرچه تمام‌تر به دروازه‌بان دوم تیم رضایتنامه دادند تا به تیمی آن هم در لیگ یک فوتبال کشورمان برود. در این میان برخی علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه را مقصر اصلی عنوان می‌کنند و اعتقاد دارند او می‌توانست از انجام این کار جلوگیری کند اما واقعیت چیز دیگری است.

برانکو ایوانکوویچ شخصاً از باشگاه درخواست کرده بود حتماً صادقی را از لیست تیم خارج کنند چون تحمل حضور دروازه‌بانی مثل او با این سطح فنی را ندارد. از سوی دیگر برانکو به خاطر درگیری‌هایی که در گذشته با مدیربرنامه‌های این بازیکن داشت، مصرانه به دنبال فسخ قرارداد صادقی رفت و در حالی که در سفر کرواسی حضور داشت، صادقی از تیم کنار گذاشته شد.

آنهایی که در این مدت از اواخر فروردین‌ماه تا به حال که برانکو به ایران آمده با او کار کرده‌اند، می‌دانند این مربی با برخی مسائل اصلاً کنار نمی‌آید، یکی از مسائل در کنار وضعیت فنی و انضباطی بازیکنان، وجود مدیربرنامه‌های آنهاست.

برانکو نیز به خاطر درگیری گذشته با مدیربرنامه‌های صادقی او را کنار گذاشت. طاهری در این مورد هیچ تقصیری نداشت و نمی‌توانست برانکو را راضی کند که حداقل صادقی در تیم حفظ شود زیرا سرمربی تصمیم خود را گرفته بود و با هیچ اتفاقی نیز از تصمیمش عدول نمی‌کرد.