وحید شمسایی پیرامون قهرمانی تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال به "ورزش سه" می‌گوید: خدا را شکر دوباره به این عنوان رسیدیم. پیروزی دیروز مقابل فردوسی زحمت همه بازیکنان که با تمام وجود بازی کردند و کادر فنی خوبمان بود. در کنار این موارد حمایت‌های مدیران شرکت تاسیسات دریایی به ویژه آقای منوچهری موجب شد تیم روند خوبی طی کند و ماه عسل آن قهرمانی شود.

 

او ادامه می‌دهد: اسفندماه سال گذشته قهرمان لیگ برتر شدیم، مردادماه سال 94 در جام باشگاه‌های آسیا این عنوان را کسب کردیم و امروز هم مجددا قهرمانی لیگ را به دست آوردیم. همه این افتخارات لطف خدا و پشتیبانی مدیران، کادر فنی و بازیکنان تاسیسات دریایی بود.

 

«پیش‌بینی می‌شد بازی راحتی مقابل فردوسی مشهد که از لیگ سقوط کرده است داشته باشید اما در واپسین ثانیه‌ها به قهرمانی رسیدید.» سرمربی- بازیکن تاسیسات دریایی تهران در این خصوص می‌گوید: استرس و حساسیت این مسابقه بر تیم حاکم بود و می‌دانستیم با نتیجه نگرفتن همه چیز را از دست می‌دهیم. اگر غفلت می‌کردیم به قهرمانی نمی‌رسیدیم چون تیم فردوسی مشهد با وجود اینکه سقوط کرده بود با تمام توان بازی ‌می‌کرد و جو ورزشگاه نیز شرایط سختی ایجاد کرده بود. در دقایق پایانی ریسک کردیم و این موفقیت تیم را رقم زد.

 

شمسایی اظهار کرد: اصلا بازی راحت هیچوقت نداشته و نخواهیم داشت چون لیگ ما خیلی سخت است. ما از ابتدا احساس کردیم می‌توانیم قهرمان شویم و این حس را تا لحظه آخر داشتیم و نمی‌توانستیم بگوییم تیم مقابلمان قوی یا ضعیف است. اصلا چنین چیزی نیست. دیگر باید از این قهرمانی خوشحال باشیم و به آینده فکر کنیم.

 

او در مورد علت اینکه پس از قهرمانیشان در مقابل سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به تمجید از مصطفی نظری دروازه‌بان تاسیسات دریایی تهران پرداخت است، عنوان می‌کند: من حرف دلم را زدم. نظری گلر توانمند و بزرگی است و زحمات زیادی در فوتسال ایران کشیده است که باید قدر او را دانست. من خواستم تیم ملی و نظری ضرر نکنند چون انجام این کار به نفع هر دو نفر است.

 

شمسایی درباره اظهارات علی افضل سرمربی مس سونگون تبریز که گفته است قهرمانی تاسیسات دریایی از پیش تعیین شده بود، می‌گوید: هیچ حرفی برای صحبت‌های علی افضل ندارم. به هیچ چیز جز خوشحالی برای قهرمانی و لطف خدا فکر نمی‌کنم. حالا ببینم علی افضل چه صحبتی می‌خواهد انجام دهد خیلی برایم مهم نیست.

 

سرمربی- بازیکن تاسیسات دریایی تهران با اشاره به خداحافظی‌اش از فوتسال اذعان کرد: باید وضعیت مصدومیتم کاملا مشخص شود. فعلا با آقای دکتر نوروزی همه چیز را در میان خواهم گذاشت تا شرایطم را ببینم چون می‌دانم وضعیت مصدومیتم خوب نیست. اگر  ببینم نمی‌توانم بازی کنم قطعا خداحافظی خواهم کرد و در فکر انجام این کار هستم.