تنها گزینه جدی پرسپولیس برای جایگزینی سوشا

مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه اخیر خود با برانکو ایوانکوویچ چند دروازه‌بان آسیایی را به وی معرفی کردند، اما او هیچ‌کدام از آنها را تأیید نکرد.

 

دروازه‌بان‌های معرفی شده به برانکو بیشتر از کشورهای ازبکستان، لبنان و استرالیا بودند، اما این مربی به مسئولان باشگاه پرسپولیس تأکید کرد ترجیح می‌دهد دروازه‌بان اول تیمش اروپایی باشد و یک دروازه‌بان ایرانی در کنار او به عنوان دروازه‌بان دوم کار کند. به اعتقاد برانکو، دروازه‌بان‌های ایرانی به مراتب بهتر از دروازه‌بان‌های از کشورهای مذکور هستند.

 

برانکو حتی گزینه اروپایی خود را برای جانشینی سوشا مکانی پیدا کرده است و مشکل اینجاست که پرسپولیس سه بازیکن خارجی غیرآسیایی در اختیار دارد و در این بین هیچ‌کدام از این بازیکنان حاضر نیستند در این مقطع قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کنند.

 

چنانچه مسئولان باشگاه پرسپولیس موفق به خارج کردن یکی از بازیکنان خارجی خود از لیست تیم‌شان نشوند آن وقت برای جذب علیرضا حقیقی  اقدام خواهند کرد.

 

دروازه‌بان تیم ملی تا پایان فصل با باشگاه روبین‌کازان قرارداد دارد و چون باشگاه پرسپولیس توان خرید این بازیکن را از این باشگاه روسی ندارد، او را به صورت قرضی جذب ‌می‌کند تا برای فصل بعد به دنبال درواز‌ه‌بان اروپایی باشد.