وی همچنین اظهار کرده است: ان‌شاء‌الله مجلس آینده به همراه دولت محترم بتوانند اقدامات اساسی در رفع مشکلات اقتصادی اقشار آسیب‌پذیر انجام دهد.

 

 

*از باب کنایه باید اشاره کرد که اگر هم دولت تدبیر و امید مظلومیتی دارد این مظلومیت بواسطه عدم نام بردن از روحانی در متن کناره‌گیری آقای عارف از انتخابات 92 و بواسطه عدم انتشار هیچ‌گونه بیانیه رسمی در حمایت از روحانی از سوی آقای هاشمی و از سوی لیدر جریان اصلاحات در آن انتخابات است.

همچنین است که اگرچه باید پذیرفت برخی از انتقادات به دلیل حقد و ناهمسویی صورت می‌پذیرد (کما اینکه در رابطه با دولت قبل هم همین مصداق وجود داشت!) اما الحق و الانصاف برخی مقولات نیز نمی‌توانند ربط چندانی به مسئله «مظلومیت»! داشته باشند.

مثلاً اینکه دولت یازدهم در سال جاری 12 تن سنگ پای چینی وارد کرده است، آب خوردن و اقتصاد مقاومتی را هم به تحقق عینی برجام گره زده، در مقابل نقض برجام از سوی طرف آمریکایی سکوت کرده، از حمایت آشکار از محور مقاومت منطقه در سوریه و لبنان استنکاف می‌ورزد، درباره گذر از «رکود» سخنان متناقض بیان می‌کند، از بابت برجام وعده «ارزانی» به مردم داده و منتقدان را به سمت جهنم فرا می‌خواند هم آیا به دلیل مظلومیت این دولت است؟!

وانگهی مسئله مظلومیت و خدمتگذاری در عین هجمه‌ها، شاقولی به نام دولت شهید رجایی نیز دارد که هیچگاه از خاطره تاریخی مردم ایران پاک نخواهد شد.

در اشاره به بخش دوم اظهارات آقای عارف نیز قابل بیان است که همواره تمام مجالس و دولت‌ها باید نسبت به رفع مشاکل اقتصادی گام بردارند اما در موقعیت کنونی، چیزی که از قِبَل آن به مردم وعده ارزانی و رفع مشکلات اقتصادی داده شده مسئله «برجام» است نه مجلس دهم شورای اسلامی!

به سخن دیگر اینکه همانگونه که پیش‌بینی می‌شد، جریان سیاسی خاص به جای پاسخگویی از بابت عدم تحقق وعده‌های دوران پسابرجام، در حال تغییر آدرس باغ سبز و تبدیل پسابرجام به پساانتخابات است.

جریان سیاسی خاص تصور می‌کند با این کار از مظان پاسخگویی به مطالبات موعود پسابرجامی می‌رهد.