ماپولی نمی گیریم در ایران همش 200هزار یورو

بانک سرمایه در اولین سال حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال تصمیم گرفت تیمی از ستاره ها بسازد ستاره هایی که نقش چشمگیری در موفقیت های تیم ملی داشتند و حالا هم برای بانک سرمایه می درخشند. همه می دانند که مدیریت کردن ستاره ها کار چندان راحتی نیست و در این میان هم گفته می شود که هر زمان ستاره ها در یک تیم دور هم جمع می شوند رسیدن به موفقیت و قهرمانی سخت تر می شود اما این بار ستاره های بانک سرمایه تصمیم گرفته اند خلاف این را نشان دهند.شهرام محمودی ملی پوش بانک سرمایه در این باره به کاپ گفت: وقتی در تیم تعداد بازیکنان ملی زیاد می شود مطمئنا بحث مدیریت کردن آنها هم مهم می شود و من با این موضوع که گفته می شود وقتی ستاره ها در یک تیم جمع می شوند رسیدن به موفقیت سخت می شود مخالفم و امسال ما نشان خواهیم داد که می توان در کنار هم به موفقیت و قهرمانی هم رسید.

شهرام درباره اینکه تا چه اندازه نسبت به سال های گذشته زندگی اش متفاوت شده است گفت:مطمئنا تغییرات زیادی کرده و بواسطه لطف مردم معروف و محبوب شده ایم و این کمی زندگی را سخت تر کرده است. از یک طرف باید جوابگوی مهر مردم باشیم و از طرف دیگر زیر ذره بین هستیم و نمی توانیم هرکاری که دوست داریم و هر مدلی که دلمان می خواهد رفتار کنیم. محبوبیت و معروفیت به سختی به دست می آید و ما هم تلاش بسیاری کردیم تا به این جایگاه رسیدیم. مردم با چشمان خود دیدند که ما بخاطر آنها با غیرت و جنگندگی مقابل حریفان حاضر می شویم و همین هم باعث شد تا محبوب شویم. حفظ کردن این محبوبیت کار سختی است و باید بسیار مراقب باشیم.

او درباره اینکه گفته می شود که والیبالیست ها پولدار شده اند گفت:واقعیت این است که ما نه پولدار  شده ایم و نه مغرور. پولدار نیستیم اما خداراشکر زندگی مان خوب است. ما برای درآمدی که داریم واقعا جان می کنیم و به سلامت پول بدست می آوریم و از سلامتی مان مایه می گذاریم. گاهی یک ورزشکار حتی نمی تواند از روی زمین بلند شود به خاطر آسیب هایی که می بیند.اینکه عده ای هم می گویند مغرور شده ایم درست نیست ما همان بازیکنان 5 سال پیش هستیم با همان رفتار و برخورد منتهی کمی الان به خاطر شرایط حاکم محتاط تر شده ایم اما اصلا بحث غرور در میان نیست.

محمودی درباره دستمزد میلیاردی والیبالیست ها هم گفت:میلیاردی که نشده اما یک بحثی هم اینجا مطرح است و آنهم این است که دستمزد ما تیکه پاره می شود این یعنی اینکه همه پول قرارداد به خودمان نمی رسد از طرف دیگر ما نسبت به تیم های بزرگ دنیا واقعا پول  نمی گیریم. شما ببینید والیبال ما تیم هشتم دنیاست که بازیکنان پست های مختلف ما هم در تورنمنت های مختلف جزو 4-3 بازیکن برتر پست های خود انتخاب می شوند ولی به هیچ عنوان قراردادهای ما با بازیکنان برتر دنیا همخوانی ندارد. تاپ های دنیا حدود 800 هزاریورو می گیرند و ما خیلی بگیریم مثلا 200هزار یورو است. نسبت به پیشرفتی که داشته ایم دستمزدی دریافت نمی کنیم.

او درباره اینکه چرا لژیونر نمی شوند نیز گفت:لژیونر شدن هم سختی های خود را دارد. اول اینکه باید 3-2 سال بازی کنی تا بعد از آن پول خوبی بگیری و تا بخواهی در تیم های خارجی جا بیفتی زمان می برد و به نظرم بازیکنانی که جوان هستند باید به دنبال لژیونر بودن باشند. برای ما بهتر است که در همین لیگ خودمان بازی کنیم.