سامره در این باره گفت: در همه جای دنیا رسم است که وقتی تیمی در کورس قهرمانی قرار می‌گیرد. مسوولان باشگاه توجه ویژه‌ای به آنها می‌کند. ولی در استقلال برعکس است مدیر باشگاه ۳،۲ بازیکن اصلی ما را به تیم‌های دیگر فرستاده است.

 

 

استقلال بخاطرمیلیون، میلیاردها تومان را از دست داد

قهرمانی امید برای آقایان تبعاتی دارد. در حال حاضر آنها فقط با ۵ بازیکن قرارداد بسته اند ولی بعد از قهرمانی می‌بایست با ۱۰ نفر دیگر هم قرارداد ببندند و ۵۰ درصد مبلغ قراردادهای بازیکنان را هم پرداخت کنند که این به سود آنها نیست. آنها برای چند میلیون، میلیاردها تومان سودی را که در آینده می‌تواند برای باشگاه داشته باشد را نادیده می‌گیرند.

دو بازیکن ما در اختیار تیم‌های راه‌آهن و صبا قرارگرفته‌اند اگر بابت انتقال بازیکنان مؤثر امید استقلال پولی دریافت نکرده‌اند که در حقیقت با این کار به قهرمانی استقلال ضربه زده‌اند و بازیکنانی که دو سال برایشان زحمت کشیده شده را راحت از دست دادند، پس آقایان این‌کاره نیستند! اگر هم پولی گرفته‌شده و ما اطلاعی از آن نداریم. فکر می‌کنم وقتی تیم در کورس قهرمانی است باید این پول صرف خود پایه‌ها شود.

 

آدمهای چسبیده به استقلال نمی گذارند تیم نتیجه بگیرد

*شما یک بار در گفتگویی که با هم داشتیم عنوان کرده بودید که بازیکنان امیدهای استقلال حتی پول کرایه حضور در تمرین را ندارند، آیا به این مشکل رسیدگی شد؟

 

سامره: متاسفانه در حال حاضر من را در یک تنگنایی قراردادند. از طرفی نمی‌توانم این تیم را رها کنم و از سمت دیگر دو بار مسوولین در تمرینات ما حاضر شدند و قول پاداش دادند ولی هیچ‌کدام از وعده‌ها تا امروز، عملی نشده است. حالا من چطور می‌توانم به بازیکنانم روحیه دهم که برای قهرمانی تلاش کنند، بدون زمین، پول و پاداش! من خیلی از باشگاه استقلال ناراحت هستم. متاسفانه بازیکنان من همچنان مشکل مالی دارند و یک مشت آدم چسبیده به استقلال نمی‌گذارند که تیم ما که در کورس قهرمانی است، نتیجه بگیرد.

 

من احتیاجی به پول استقلال ندارم

*علی سامره در رابطه به اینکه آیا ممکن است او از سمت خودش استعفا بدهد یا نه؟

 

 سامره: من احتیاجی به پول استقلال ندارم. خدا را شکر زندگی من از ۱۰۰۰ جای دیگر تأمین می‌شود، ولی بازیکنان من نیاز به انگیزه و تأمین مالی دارند. تیم که شخصی اداره نمی‌شود. من هم نمی‌توانم یک فصل بازیکنان را با زبان راضی کنم. حداقل بیایند مردانگی به خرج بدهند و بگویند که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود.

 

حساسیت بازی ها در صدر جدول

در بازی روز گذشته با امیدهای نیروی زمینی اگر می بردیم به صدر جدول می رفتیم ولی بخاطر نزدیکی امتیازات حالا که نتیجه را واگذار کردیم تیم در رده چهارم قرار گرفته است. من در جلسه‌ای که با آقای افشارزاده داشتم از او خواستم که با پرداخت حقوق و پاداش به بازیکنان به آنها امیدواری بدهد ولی هیچ اتفاقی نیفتاد.