مهرداد کفشگری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تفکرات تاکتیکی برانکو جایی ندارد و به همین دلیل سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس به این بازیکن گفته که تکلیفش را هر چه زودتر مشخص کند چرا که در این تیم به او بازی نمی رسد و اگر بخواهد بازی کند باید به تیم دیگری برود. این موضوع را رسما برانکو روز گذشته در نشست خبری خود اعلام کرد.

 

 

این بازیکن اما مدت هاست که شرایط خوبی را طی نمی کند و بیشتر از اینکه در زمین بازی بدرخشد دچار حواشی گوناگونی شده است. درگیری های مهرداد کفشگری با هم بازیان خود البته موضوعی است که رسانه ای نشده اما واقعیت انکار ناپذیری است.

 

 

سال گذشته که حمید درخشان سرمربی تیم پرسپولیس بود علی کریمی چند بار بر سر تمرینات این تیم حاضر شد اما آخرین بازی که کریمی به تمرین پرسپولیس رفت مهرداد کفشگری و مرحوم هادی نوروزی مقابل چشم علی کریمی با یکدیگر به درگیری پرداختند که با اصرارهای حمید درخشان این خبر رسانه ای نشد.

 

 

مورد دوم در اردوی ترکیه که امسال پرسپولیس به آن جا رفته بود اتفاق افتاد و بر سر یک توپ کفشگری و سوشا مکانی با یکدیگر درگیری شدیدی به وجود آوردند که اگر وساطت سایر بازیکنان نبود کار به درگیری فیزیکی هم کشیده می شد.

 

 

مورد سوم درگیری کفشگری با رامین رضاییان بود؛ این دو به قدری در تمرین با یکدیگر به درگیری لفظی پرداختند که کریم باقری به هر دو بازیکن گفت از زمین بیرون رفته و به بازی بر نگردند.

 

 

مورد دیگر درگیری این بازیکن با برانکو سرمربی تیمش بود؛ برانکو به این بازیکن اعلام کرد که به تمرینات دل نمی دهد و بی انگیزه است و چنین بازیکنی به درد تیم نمی خورد. این صحبت های سرمربی پرسپولیس با واکنش کفشگری روبرو شد و برانکو در آن روز به این بازیکن اجازه تمرین نداد. هر چند که بعد از این اتفاق خبرنگاران نوشتند او به دلیل دل درد و با اجازه برانکو تمرین نکرده است!

 

 

دیگر مورد این بازیکن به درگیری شدیدش با محمد منتظری آناالیزور تیم پرسپولیس باز می گردد؛ اتومبیل منتظری پشت اتومبیل کفشگری بود و بازیکن پرسپولیس نمی توانست ماشینش را از پارک در بیاورد. این موضوع باعث شد تا وی با دیدن آنالیزور پرسپولیس حرف های ناپسندی را به این آنالیزور جوان نثار کند و اگر دخالت خبرنگاران و لیدرهای باشگاه نبود شاید درگیری فیزیکی رخ می داد. منتظری بعد از این اتفاق همه چیز را به برانکو گفت اما با اصرار و خواهش های سرپرست ورزشگاه درفشی فر از خبرنگاران این درگیری هم رسانه ای نشد تا پنج گانه درگیری‌های کفشگری در مدت یک سال اخیر در پرسپولیس تکمیل شود!

 

 

حالا باید دید این بازیکن چه روندی را در تیمش دنبال خواهد کرد؛ آیا نیمکت نشینی های او با توجه به درخشش احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا در پرسپولیس ادامه پیدا خواهد کرد یا این بازیکن به پیشنهاد تیم خونه به خونه بابل پاسخ مثبت می دهد؟ هر چند که شاید گسترش فولاد هم یکی از گزینه های او باشد.