مظلومی:تیموریان بازیکن استقلال است!

پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات مان را در دو نوبت آغاز کردیم. متاسفانه سه چهار نفر از بازیکنان‌مان مصدوم هستند.از هفته آینده هم اردوی خود را در هتل المپیک آغاز می‌کنیم تا با آمادگی کامل دور برگشت را آغاز کنیم.

وی تاکید کرد: ما دوست داریم با آمادگی کامل پا به دور برگشت مسابقات بگذاریم و ان‌شاءالله با تمریناتی که انجام می‌دهیم این اتفاق رخ خواهد داد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه این تیم تا امروز تنها مهدی مومنی را جذب کرده گفت: متاسفانه شرایط به شکلی است که ما به دنبال جایگزین دو بازیکنی که از دست داده‌ایم هستیم و باید برای کرار و ریوالدو جانشین پیدا کنیم. مذاکراتی با باشگاه‌ها صورت گرفته ولی هواداران بدانند تا امروز موفقیتی حاصل نشده و در نقل و انتقالات نتوانستیم موفق ظاهر شویم.

وی افزود: ظاهرا باشگاه‌ها به بازیکنانشان نیاز داشتند و ما فقط تا امروز مومنی را جذب کردیم که این کافی نیست و حتما باید در خط میانی دو بازیکن به خدمت بگیریم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آندو تیموریان مدنظر او است یا خیر؟ گفت: آندو بازیکن این تیم است و یک استقلالی به تمام معنا. اگر شرایط فراهم باشد از آمدن او استقبال می‌کنیم و او می‌تواند به کار من بیاید. باید شرایط را بررسی کرد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

وی تاکید کرد: البته باید بگویم ما بیکار هم ننشستیم و در طول این مدت نفراتی مثل شجاعیان، نویدکیا و رحمانی را می‌خواستیم که مدنظرمان بودند اما باشگاه‌های آنها باحضور این بازیکنان مخالفت کردند.

خبرنگاری گفت ظاهرا محرم نویدکیا مصاحبه‌ای انجام داده و گفته رسول با استقلال قهرمان می‌شود که مظلومی پاسخ داد ما با باشگاه سپاهان تعامل داریم و با آنها همکاری می‌‌کنیم. نویدکیا هم دوست دارد به استقلال بیاید. او امروز مصاحبه‌ای انجام داده و ظاهرا اگر در سپاهان بماند مشکلاتی برای او ایجاد می‌شود اما امیدوار هستیم این بازیکن به جمع ما اضافه شود.

سرمربی تیم استقلال در خصوص ماهان بغدادی نیز گفت: من تا زمانی که بازی این بازیکن را نبینم نمی‌توانم نظری بدهم. او فقط تا امروز با تیم ما دویده و دویدنش تا امروز خوب بوده است!

وی همچنین در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور شجاعی در استقلال مطرح می‌شود، گفت: ما هیچ صحبتی با شجاعی نداشته‌ایم. البته هواداران استقلال این بازیکن را دوست دارند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. گزینه‌های زیادی داریم که باید آنها را بررسی کنیم. اگر نتوانیم در این مدت بازیکن جذب کنیم حتما از نفرات خارجی استفاده خواهیم کرد.

مظلومی با تاکید بر اینکه نظری جویباری از نقل و انتقالات استقلال استعفا داده است، گفت: در ابتدای فصل آقایان نظری و امیری زحمات زیادی کشیدند و انصافا تیم خوبی هم بستند ولی حالا خودشان کنار کشیده‌اند و پندار توفیقی کارهای نقل و انتقالات ما را انجام می‌دهد. باید به او هم فرصت داد تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید زمان از دست رفته موجب ضربه زدن می‌شود، گفت: اگر آقایان بازیکن نگیرند به من ضربه نمی‌زنند بلکه به استقلال ضربه خواهد خورد. ما در نیم‌فصل اول 17 بازی کردیم و تیم را در صدر جدول نگه داشتیم. حالا هم دوستان باید به ما کمک کنند چون فقط 8 روز در نقل و انتقالات فرصت داریم و باید بازیکنان مدنظرمان را بگیریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با پندار توفیقی در ارتباط هستید یا خیر؟ گفت: من هر روز و هر ساعت با او در ارتباطم و آنها همه مسائل را به من منتقل می‌کنند. مطمئن هستم باشگاه در تلاش است. بازیکنانی که می‌خواهیم را به خدمت بگیرد.

مظلومی همچنین در پایان در خصوص آخرین وضعیت رضا احدی نیز گفت: واقعا متاسف هستم چندی پیش بود که با او صحبت می‌کردم و حال احدی خیلی خوب بود اما به یکباره روی تخت بیمارستان افتاده است. ما پیشکسوتان ارزشمندی داریم که به آنها کم‌توجهی می‌شود ولی آرزو می‌‌کنم خداوند سلامتی را به احدی بازگرداند چون روزهای خوبی در کنار هم داشتیم.