این حادثه حوالی ساعت 10:30 صبح یکشنبه در خیابان عدل در هسته مرکزی شهر دزفول اتفاق افتاد. گفته می‌شود کسانی که قصد سرقت از خانه این پزشک را داشتند پس از ورود به خانه، با پسرخانواده درگیر شده و با شلیک گلوله وی را زخمی کرده‌اند. در این حادثه پسر پزشک از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان دزفول منتقل شده است. فرماندار دزفول با تأیید این حادثه گفت: گروهی که ظاهراً قصد سرقت داشته‌اند وارد خانه این پزشک شده و هنگامی که با مقاومت فرزند خانواده روبه رو شدند به وی شلیک کردند. نیروی انتظامی دزفول نیز با تأیید این حادثه اعلام کرد این حادثه از سوی پلیس در دست پیگیری است.

 

قتل خواهر در حمله برادر ناتنی

پسری خشمگین خواهر ناتنی‌اش را در منوجان کرمان به طرز فجیعی کشت. محمد ضیاءالدینی دادستان منوجان گفت: قاتل با حضور در خانه دختر جوان می‌خواست خواهر ناتنی‌اش را با شلیک کلت کمری به قتل برساند اما به علت ناتوانی در مسلح کردن آن با وارد کردن بیش از 10 ضربه چاقو، خواهرش را به طرز فجیعی به قتل ‌رساند. این مقام قضایی با بیان اینکه در این میان تلاش‌های برادر و مادر مقتول در جلوگیری از این اقدام نیز مؤثر نبوده اظهار کرد: «قاتل سپس متواری شده و تحقیقات برای ردیابی این قاتل فراری ادامه دارد.»

 

سوداگری‌های پدر و پسر افیونی

پدر و پسری که مواد فروشی می‌کردند در یکی از روستاهای بخش گاریزات دستگیر شدند. سرهنگ احمد غلامزاده رئیس پلیس تفت گفت: در پی گزارشی مبنی بر اینکه پدر و پسری در یکی از روستاهای توابع بخش گاریزات به صورت گسترده و مخفیانه اقدام به فروش مواد مخدر می کنند، مأموران اقدام‌های خود را برای دستگیری آنها آغاز کردند. وی افزود: مأموران با هماهنگی قضایی و در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه این پدر و پسر شدند  و آنها را دستگیر و در بازرسی از خانه این پدر و پسر مواد فروش، 331 گرم تریاک، 56 گرم سوخته تریاک و 20 گرم شیره تریاک به صورت بسته بندی و آماده فروش کشف کردند. فرمانده پلیس تفت با بیان اینکه پلیس با سوداگران مرگ برخورد قاطع خواهد کرد، گفت: پدر و پسر با دستور قضایی  روانه زندان یزد شدند.