مظلومی:با این شرایط به مشکل می خوریم

پرویز مظلومی دست روی نام هر بازیکنی گذاشته هنوز باشگاه استقلال نتوانسته آن ها را جذب کند.

 

با منتفی شدن حضور بازیکنان مد نظر او برای نیم فصل دوم در استقلال، مظلومی تاکید داشت که استقلال بتواند آندرانیک تیموریان را جذب کند.

 

در حالی که مظلومی شخصا پیگیر عقد قرارداد با کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران شد و صبح روز سه شنبه به محض ورود تیموریان به ایران با او تماس گرفته بود اما این قرارداد هرگز نوشته و نهایی نشد.

 

مظلومی حتی در گفتگوی خود با افشارزاده هم به این مسئله تاکید کرده بود اما با این حال استقلال موفق به جذب آندو هم نشد تا در نهایت همین مسئله با ناراحتی سرمربی استقلال همراه باشد.

 

البته مسائل عجیبی هم در این مسیر وجود داشت و گمانه‌هایی در این رابطه وجود دارد، به عنوان مثال اینکه با وجود درخواست رسمی و رسانه ای مظلومی نام تیموریان در لیست خرید استقلال اعلام نشد که این می‌توانست نشان از مخالفت بخشی از بدنه باشگاه با این قرارداد داشته باشد.

 

اما علت اصلی عدم توافق آندو با باشگاه استقلال شاید این بود که تیموریان سال گذشته از استقلال پولی دریافت نکرد و در حدود یک میلیارد تومان طلبکار ماند، چیزی حدود ۶۰۰ میلیون تومان هم مالیات وی که باید باشگاه پرداخت می کرده، پرداخت نشده است.

تیموریان اگر قصد داشت برای استقلال بازی کند باید یک میلیارد فصل گذشته را دریافت می کرد، ۶۰۰ میلیون تومان مالیات را هم از آنها می گرفت و برای نیم فصل دوم هم چیزی حدود ۴۰۰ میلیون دریافت می کرد که مجموعا ۲ میلیارد تومان می شد.

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران عصر روز سه شنبه جلسه ای با پرویز مظلومی و بهرام افشارزاده داشت تا تکلیفش را برای حضور در استقلال مشخص کند. ظاهرا در این نشست مسئولان استقلال حاضر به پذیرش پیشنهاد تیموریان نشده اند و در مقابل تیموریان هم پیشنهاد پایین مالی باشگاه استقلال را نپذیرفته است.

 

ضمن اینکه به دلیل مشکلات مالی که در باشگاه استقلال وجود دارد مسئولان حاضر به پرداخت بخشی از مطالبات این بازیکنان به صورت نقد نشده اند. به همین خاطر تیموریان راهی سایپا شد و پول نسبتا خوبی هم از این باشگاه دریافت کرد.

 

مظلومی از این که استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل هنوز نتوانسته خواسته های او را بر آورده کند ناراحت است و اعتقاد دارد با این شرایط تیمش در ادامه بازی ها به مشکل می خورد.