بازی برابر ایران یک جام خاص است

تیم ملی فوتبال امید ایران در مرحله حذفی المپیک ریو 2016 باید به مصاف ژاپن رود.

 

روزنامه الشرق قطر نوشت؛ چشم بادامی‌ها در مرحله گروهی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و با اقتدار صدر جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دادند. این درحالی است که ایران با دو پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه پیدا کرد و به همین خاطر دیدار سختی برابر ژاپن که یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است، دارد.

 

ماکوتو، سرمربی تیم ملی امید ژاپن در گفت وگویی که با روزنامه الشرق قطر داشت درباره دیدار حساس برابر ایران سخن به میان آورد و گفت: وارد مرحله جدیدی شده ایم. در این مرحله دیگر امکان اشتباه وجود ندارد و تیمی که بازنده می‌شود از دور رقابت‌ها کنار می‌رود. باید مرحله قبل را فراموش کنیم و نهایت تمرکز خود را روی دیدار برابر ایران بگذاریم که خود یک جام جداگانه است. انتظار دارم که بازیکنان ژاپن برابر ایران بهترین بازی خود را به نمایش گذارند.

 

او ادامه داد: ایران تیمی خوب و قوی است و بازی سختی برابر این تیم پیش‌رو داریم. سه بازی قبلی این تیم را به خوبی بررسی و آنالیز کرده‌ایم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برنده این دیدار حساس باشیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. اگر بتوانیم برابر ایران به پیروزی برسیم شانس زیادی برای صعود به المپیک خواهیم داشت چرا که از آسیا سه تیم به المپیک راه پیدا می‌کنند و ما با پیروزی در این دیدار به نیمه نهایی صعود می‌کنیم و این شانس ما را افزایش می دهد.

 

سرمربی تیم ملی امید ژاپن در پایان سخنان خود از هم وطنانش خواست تا در دیدار جمعه شب برابر ایران در ورزشگاه حضور یابند و تیم محبوب خود را تشویق کنند.