غیر از حسین شمس دوستان دیگری هم به من لطف داشتند و با تماس‌ها و ملاقات‌هایشان به من دلگرمی دادند، از عادل فردوسی‌پور تا پرویز پرستویی.

وی ادامه داد: دوست نداشتم در حین مسابقات عمل کنم و با پای عمل‌ کرده به تمرینات بروم. چراکه احساس می‌کردم بی‌روح شده‌ام. منتظر ماندم تا لیگ تمام شود و پس از آن پایم را عمل کردم. فکر می‌کنم طول درمان من هم ۵۰ روز زمان ببرد. من خاک این رشته را خوردم و اگر قرار باشد روزی بازی نکنم این تصمیم را خواهم گرفت. در این زمینه هر کسی دوست دارد اقدامی انجام دهد و لطف او را می‌رساند اما من درگیر این قید و بندها نیستم. معتقدم اگر قرار است برای وحید شمسایی بازی خداحافظی انجام شود این امر باید برای همه باشد.

به یاد دارم حیدریان در شرایط بسیار معمولی خداحافظی کرد. دکتر ابراهیمیان به من گفت که می‌توانم پس از دو ماه بازی کنم. دکتر نوروزی هم به اتاق عمل من آمد و گفت یک قهرمانی دیگر باید به او تحویل بدهم که این موضوع انگیزه من را بیشتر کرد و تمام تلاش خود را می‌کنم اما به هر حال برخی مواقع اتفاقات دست خود آدم نیست مثل لیگی که گذشت و من ۸ هفته بیرون نشستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم دارد فصل آینده هم به عنوان بازیکن در لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشد خاطرنشان کرد: برای بازی کردن حتماً باید سالم و سرحال باشم و حداقل وقتی به تمرین می‌روم، بتوانم یک بغل پای ساده بزنم. به هر حال از فردا فیزیوتراپی را پیش دکتر نوروزی که همیشه به من لطف داشته، آغاز می‌کنم و باید منتظر بمانم که تا آغاز فصل چه شرایطی پیش می‌آید.