ایران و داعش اخلالگر نظم جهانی هستند!

 «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نشست «داووس» سوئیس در اظهاراتی علیه برجام تصریح کرد: «نگرانی من و دیگران در منطقه این است که بعد از انقضای توافق هسته‌ای، ایران آزادی غنی‌سازی به هر اندازه که بخواهد را داشته باشد».

وی سپس ادامه داد: «امیدوارم که به من ثابت شود که اشتباه می‌کنم اما متأسفانه چنین نمی‌شود».

نخست‌وزیر اسرائیل همچنین در خصوص روابط آمریکا و تل‌آویو گفت: روابط آمریکا و اسرائیل بر سر اختلافات در زمینه توافق هسته‌ای ایران، از هم پاشیده نمی‌شود. رابطه دو کشور بسیار محکم است.

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم ما در ماههای آینده به نتایج مثبتی در زمینه یادداشت‌های تفاهم امنیتی جدیدی بین آمریکا و اسرائیل خواهیم رسید».

نتانیاهو با مقایسه داعش و ایران مدعی شد: «ما باید با دولت اسلامی عراق و شام بعنوان یک ایده و یک دولت مبارزه کنیم. دولت اسلامی ایران و داعش دو اخلالگر اصولی نظم بین‌المللی هستند».

نتانیاهو در حمایت از برنامه تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی گفت: «هیچ‌گونه تقارنی بین برنامه‌های هسته‌ای ایران و اسرائیل وجود ندارد زیرا اسرائیل خواستار نابودی ایران نیست».

وی ادامه داد: «اعراب اسرائیلی بخشی از جامعه ما هستند. احتمالاً سوئدی‌های بیشتری در مقایسه با اعراب اسرائیلی در داعش وجود دارند».