بیرانوند: پرسپولیس از من سواستفاده کرد

بیرانوند که به شدت از مسوولان پرسپولیس ناراحت است می‌گوید با خود عهد بسته از این به بعد هر کاری که قصد انجام آن را دارد را با باشگاه نفت هماهنگمی‌کند.

 

قصد داشتند از من سو استفاده کنند

باور کنید از من سو استفاده کردند چون مردم من را دوست دارند از نام من دررسانه‌هااستفاده کردند تا قیمت گلر هایی که می‌خواستند جذب کنند را پایین بیاورند. دقیقاً سر شایعه پیوستنم به استقلال همین جریانات پیش آمد. 

 

رابطه من را با آقای منصوریان به هم زدند

با حواشی‌ای که درست کردند رابطه من با کادر فنی و آقای منصوریان را به هم زدند همچنین رابطه من با مدیریت باشگاه یعنی آقای قنبرزاده که در حق من پدری کرده را به هم زدند.

 

پرسپولیسی‌ها سر حرفشان نماندند

خدا شاهد است در این مدت خیلی اذیت شدم ای کاش پرسپولیس رویحرف‌هایشمی‌ماندصحبت‌هایی که با من کردند من را وادار کردند با مدیریت باشگاه نفت بر سر گرفتنرضایت نامه‌ام درگیر شوم آن‌ها گفتند هر چقدر پول رضایت نامه‌ات بشود ما تقبلمی‌کنیم ولی زیر قولشان زدند و من هم از این طرف خودم را خراب کردم.

 

آدمی نیستم که به خاطر پرسپولیس دست به هر کاری بزنم

من بازیکنی بودم که قرارداد داشتم ام حرفه‌ای کار نکردند و با مدیریت باشگاه در ارتباط نبودند و به من گفتند خودت کارهایت را انجام بده. اگر من هم با باشگاه نفت بد رفتاری کردم به خاطر این بود که پرسپولیسی‌ها من را هوایی کردند وگرنه من آدمی نیستم که بخواهم به خاطر پرسپولیس دست به هر کاری بزنم هر کسی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند و به جایگاهی که دوست دارد مثلاً تیم ملی برسد ولی خدا را شکر من از نفت به همه جارسیدم. 

 

به خاطر مردم با پرسپولیس مذاکره کردم

من فقط به خاطر محبت مردم و احترام به آن‌ها و اینکه به صفحه اینستاگرام من هجوم آوردند حاضر شدم با پرسپولیس مذاکره کنم تا به آن‌ها کمک کنم. 

 

باید حرف منصوریان را گوش می‌کردم

حالا هم مشکلی نیست من با باشگاه نفت قرار دارم خودم را با مدیریت کادر فنی نفت درگیر کردم و مطمئنا آقای منصوریان از دست من ناراحت است من نه سال با آقای منصوریان کارکردم و او بسیار به من کمک کرده الآنمی‌بینم باید حرف کسی را که ۹ سال کمکم کرده گوشمی‌کردم. ازاین که حرف علی آقا را گوش نکردم پشیمانم.

 

پرسپولیس قبول نکرد پول رضایت نامه‌ام را بدهد

پرسپولیسی‌ها من را در برابر مردم قرار دادند و گفتند برو با مدیریت نفت صحبت کن و اگر ما سر حرفمان نماندیم هر چه خواستی بگو من را وادار کردند با باشگاه نفت صحبت کنم آن‌هاهم مبلغی را به عنوانرضایت نامه گفتند که پرسپولیسی‌ها حاضر نشدند بدهند و قبول نکردند این  برای خیلی بد بود زیرا من با یک امیدواری رفتم جلو و صحبت کردم الآن هم از مردم فهیم می‌خواهم که من را درک کنند.

 

کسی نبود به من مشاوره خوبی دهد.

من بازیکن نفت هستم و از این به بعد هر قدمی بخواهم بردارم با هماهنگی باشگاه نفت است و این اتفاقاتی که افتاده به خاطر این است که من نه مدیر برنامه دارم و نه مشاور خوبی مثل آقایان قنبر زاده، شاه کرمی و علیپور برایم زحمت کشیدند و آن‌هاواقعاً بابت من و اتفاقاتی که در این مدت افتاد ناراحت هستند من را واقعاً ناراحت کردند و مدیران نفت این موضوع را می‌دانند این اتفاقات به خاطر این افتاد که خیلی‌هامی‌دانند مردم من را دوست دارند نام من را وسط بیاورند این مردم به من انرژی مثبت می‌دهند من همه این‌ها را به فال نیک می‌گیرم و خدا را شکر می‌کنم.

 

به خاطر این حواشی نذر کردم

مسلماً از این به بعد مردم هر موقع من را ببینند از من می‌پرسند که چه شد؟ و من هم سکوت می‌کنم و به خاطر این مسائل حاشیه‌ای نذر کرده‌ام که فردا آن را ادا می‌کنم واقعاً دراین یک سال جنجال‌های زیادی بر سر شایعه رفتنم به سرخابی‌های پایتخت شد امیدوارمدیگر از این اتفاقات نیافتد من این را قاطعانه به شما میگویم که امسال نفت جزو سه، چهارتیم بالای جدول قرار می‌گیرد و در آسیا هم صعود می‌کند.

 

مرتکب بد رفتاری با بچه‌های نفت نشدم

در رسانه‌ها زده بودند بیرانوند در ترکیه با بچه‌های نفت بد رفتاری کرده اصلاً چنین چیزی نیست شما می‌توانید از تک تک بازیکنان نفت سؤال کنید من نمی‌دانم چه کسانی چنینچیزهایی را می نوشتند بعد هم که گفته بودند بیرانوند با نفت تمرین نکرده این موضوع صحت ندارد من فقط از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم و از آقای منصوریان اجازه گرفتم که تمرین نکنم و درباره تعویضم در بازی دوستانه باید بگویم خودم خواستم که تعویض شوم و علی آقا هم من را بیرون آورد. من بازیکنی هستم که 13 سال است دارم زحمت می‌کشم و با همه اینجا دوست دارم من در ترکیه هم در تمرینات و بازی‌های دوستانه در اختیار تیم بودم اینجا هم از تمام کادر فنی و مدیریت نفت معذرت خواهیمی‌کنم.

 

از اینستاگرام خداحافظی کردم

در ضمناینستاگرامم را بستم و از تمام صفحات مجازی خداحافظی کرده‌ام تا تمرکزم روی فوتبالم باشد.