بیت‌الله رضایی درباره شکست 3 بر 2 تیمش مقابل پرسپولیس در جام شهدا عنوان کرد: وظیفه داشتیم که در این جام شرکت کنیم و کادر فنی از برگزاری این مسابقه راضی بود. از بازیکنان جذب شده رضایت داریم و قطعاً آنها در آینده و در لیگ برتر به ما کمک خواهند کرد. 

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تهدید به شرکت نکردن در رقابت‌های جام شهدا کرده بودید، اظهار داشت: صحبت ما این است که چرا همه‌گونه جریمه و عوارض از ما گرفته و دو ورزشگاه بزرگ به استقلال و پرسپولیس داده می‌شود اما با ما همکاری نمی‌کنند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه آیا روی صحبت و اعتراض‌تان به شهرداری است یا سازمان لیگ، تصریح کرد: شهرداری با ما همکاری نکرد. ما که ورزشگاه نخواستیم و فقط برای محل تمرینات چند نهال از شهرداری خواسته بودیم که با ما همکاری نکردند. ما هم تیم تهرانی هستیم و باید به ما هم نگاه شود. 

رضایی در ادامه درباره هدف سایپا در لیگ پانزدهم گفت: هدف‌مان کسب سهمیه آسیاست و سایپا پتانسیل حضور در جمع 3 تیم بالای جدول را دارد.

وی درباره حرف‌وحدیث‌های مطرح شده درباره قرارداد آندرانیک تیموریان و اینکه به او علاوه بر پول نقد، سه خودرو داده‌اند، گفت: از این «می‌گویندها» زیاد گفته می‌شود. حرف و حدیث در خصوص قراردادها همیشه وجود داشته و اینکه گفته می‌شود به آندو 3 عدد خودرو، علاوه بر مبلغ قرارداد داده‌ایم، صحت ندارد. ما با تیموریان توافق کردیم که در صورت آسیایی شدن سایپا، به او خودرو بدهیم.