ما نگفتیم تیموریان به استقلال برنگردد!

مقداد نجف‌نژاد درباره شکست 3 بر صفر تیم امید ایران مقابل ژاپن و عدم صعود به المپیک 2016 اظهار داشت: در نیمه دوم عالی بازی کردیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. احتمالاً استرس تاثیر زیادی روی بازیکنان گذاشته بود. کادرفنی باید بداند که بازیکنان باید در 120 دقیقه آماده باشند.

 

وی افزود: پس از سال‌ها امید زیادی داشتیم که تیم فوتبال امید راهی المپیک شود اما این اتفاق نیفتاد. دیگر حسرت خوردن فایده‌ای ندارد. محمد خاکپور و مربیان زحمت کشیدند تا تیم امید در مسابقات خوب ظاهر شود اما وقتی از موقعیت‌ها استفاده نشود، این اتفاق می‌افتد و حذف می‌شویم. در جام جهانی نیز این اتفاق افتاد و در اثر یک غفلت لیونل مسی دروازه‌ تیم ملی را باز کرد.

 

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص ناراحتی خاکپور از بندهای قراردادش که توسط فدراسیون فوتبال تنظیم شده بود، گفت: از این نوع موارد در فوتبال رخ می‌دهد. اگر تیم امید راهی المپیک می‌شد، دوران پرافتخاری برای خاکپور رقم می‌خورد اما دلیلی نمی‌شود که خاکپور بخواهد کم‌فروشی کند. شاید ناراحتی‌هایی وجود داشت اما نباید خیلی به آن دامن زد.

 

نجف‌نژاد در مورد اینکه واکنش مجلس به حذف تیم امید و اختلافاتی که بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال وجود داشت، چیست عنوان کرد: وقتی تیم امید حذف شده است، کاری نمی‌توان کرد. درباره اختلافات وزارت ورزش، فدراسیون و کادر فنی تیم امید هم چیزی نشنیده‌ام و اطلاعاتی ندارم که بخواهم در خصوص آن صحبت کنم.

 

وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود در خصوص اینکه گفته می‌شود اعضای هیئت مدیره استقلال مخالف بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال بودند، گفت: روز گذشته تیموریان را در مراسم ختم مرحوم رضا احدی دیدم و با او صحبت کردم. آندو جزو نیروهای استقلال بوده و بهترین بازی‌هایش را برای استقلال انجام داد. هیچ‌کس از اعضای هیئت مدیره استقلال مخالف بازگشت تیموریان نبود.

 

رئیس هیئت مدیره استقلال در خصوص عدم جذب بازیکنان مدنظر پرویز مظلومی در نقل‌وانتقالات تصریح کرد: اعتقادم این است که استقلال به لحاظ بازیکن «کم» ندارد. وقتی تیم با بازیکنان فعلی در صدر جدول قرار گرفته است، می‌تواند با همین روند ادامه دهد. بازیکنی مثل کرار جاسم تنها در 2،3 بازی حضور داشته و در سایر بازی‌ها، بازیکنان دیگر برای موفقیت استقلال تلاش کرده‌اند. با توجه به اینکه در نیم فصل قرار داریم، تیم‌ها اجازه جدایی بازیکنان‌شان را نداده‌اند و اگر پیشنهادی برای معاوضه بازیکنان مطرح بوده، ما نپذیرفته‌ایم.

 

نجف‌نژاد ادامه داد: نظر هیئت مدیره این بوده که استقلال نیاز به یک هافبک وسط دارد. در همین زمینه مذاکراتی صورت گرفته تا یک بازیکن خارجی ملی‌پوش به استقلال اضافه شود. هیئت مدیره تاکید دارد که چون استقلال تنها نیاز به یک بازیکن در میانه میدان دارد، بهتر است بازیکن باکیفیت و ملی‌پوش به استقلال بپیوندد.

 

وی در مورد اینکه علی نظری‌جویباری از کمیته نقل‌ و انتقالات کناره‌گیری کرد، گفت: در جلسه هفته گذشته از نظری‌جویباری خواسته بودیم در نقل‌وانتقالات کمک کند. درست است که در ابتدای نقل‌وانتقالات نبود ولی در اواخر راه به ما کمک کرد.