سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر، گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس به صفحه شخصی زنش در شبکه اجتماعی تلگرام ورود کرده و با دادن پیام های مختلف عاشقانه و غیر اخلاقی برای او ایجاد مزاحمت می کند، بعد از مدتی مزاحمت قصد اخاذی از وی را دارد، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

 

سرهنگ محمدنژاد افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پس از شناسایی متهم، با هماهنگی قضایی وی را در عملیات پلیسی در یکی از شهرستان های استان دستگیر کردند.  

 

رئیس پلیس فتا افزود: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار داشت: از آنجائیکه مربی این زن در کلاس موسیقی بوده ام با توجه به علاقه ای که نسبت به شاکیه داشتم از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با وی ارتباط برقرار کردم و پس از مدتی به علت مخالفت شاکیه با این ارتباط، وی را تهدید به انتشار تصاویر و عکس هایش در فضای مجازی کردم.

 

محمدنژاد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.   

 

رئیس پلیس فتای مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست:مراقب عکس ها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوان عکس های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه های اجتماعی قرار ندهند.

 

وی افزود: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتیکه شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و این ایجاد مزاحمت را به پلیس فتا گزارش دهند.