سرویس ورزش افکار نیوز- اولادي در پاسخ به اين سوال كه آيا به دربي ميرسي ميگويد: واقعا نميدانم ميرسم يا نه.من هنوز دويدن را شروع نكردهام و بايد ببينم شرايط چگونه خواهد شد

به گزارش افکار نیوز به نقل از روزنامه آفرینش, مهرداد اولادی مهاجم مصدوم پرسپولیس حالا مراحل درمانش را زیرنظر پزشکان این تیم پشت سر می‌گذارد.

او درگفت‌وگویی در مورد وضعیت فعلی‌اش می‌گوید: چند جلسه زیرنظر پزشکان تیم فیزیوتراپی کردم و درمشهد هم مراحل درمانی‌ام ادامه پیدا کرد. وضعیتم نسبت به روزهای قبل بهتر است و قرار است از مچ پایم عکس جدید بگیرم تا آخرین وضعیت مصدومیتم در اختیار پزشکان تیم قرار بگیرد. پزشکان پرسپولیس معتقدند که اولادی بدون هماهنگی با آنها برای درمان مصدومیت خود به کلینیک دکتر طباطبایی رفته است. ولی اولادی این موضوع را رد کرده و تأکید می‌کند: قبل از اینکه به کلینیک دکتر طباطبایی بروم با تیم پزشکی و همچنین سرمربی تیم هماهنگ کردم. من خواستم به یک کلینیک مجهز بروم و با هزینه خودم زودتر برگردم.

ولی دکتر طباطبایی بیش از حد روی پای من فشار آورد چون من اصرار داشتم هر چه زودتر برگردم. این فشار باعثشد که التهاب و درد مچ پایم بیشتر شود. اولادی در ادامه حرف‌هایش می‌گوید: مگر من دیوانه‌ام که بدون هماهنگی به کلینیک دیگری بروم.

من ۱۰سال است که فوتبال بازی می‌کنم و خیلی چیزها را می‌فهمم و در این مورد هم خواستم که حسن نیت خودم را به پرسپولیس ثابت کنم. من برای رفتن به یک کلینیک دیگر حتی با بزرگترهای تیم هم مشورت کردم درضمن در این مدت با فیزیوتراپ پرسپولیس که تازه به تیم ملحق شده در تماس بودم.

اينكه ميگويند بدون هماهنگي به كلينيك دكتر طباطبايي رفتم صحت ندارد.اولادي در پاسخ به اين سوال كه آيا به دربي ميرسي ميگويد: واقعا نميدانم ميرسم يا نه.من هنوز دويدن را شروع نكردهام و بايد ببينم شرايط چگونه خواهد شد