به گزارش ندای انقلاب نورعلی تابنده قطب خود خوانده دراویش گنابادی که نماز عید فطر امسال را به سختی در حسینیه این فرقه در تهران اقامه کرده بود با شنیدن خبر درگیریهای بوجود آماده توسط عوامل این فرقه در کوار فارس بر شدت وخامت وضع عمومی اش اضافه شده است.

چند روز است دراویش چماق به دست گنابادی این شهر را محل جولان خود کرده و به مردم بی گناه حمله می کنند، حمله ای که هم سو با آن رسانه های وابسته به دراویش و مخالفین جمهوری اسلامی از انگلیس گرفته تا المان و فرانسه ماجرا را اینگونه جلوه دادند که یک عده درویش بیچاره در کوار فارس مورد حمله افراد لباس شحصی قرار گرفته اند!!!

در حالی که رسانه های ضد انقلاب از حمله به دراویش خبر می دهند به درستی مشخص نیست که پچا عده زیادی از مردم عادی کوار از زخمه قمه و دشنه دروایش زخمی شده اند؟!

عوامل این فرقه منحرف در سالهای گذشته نیز اغتشاشاتی در اقصی نقاط ایران به پا کرده بودند که از جمله می توان به بلوای بروجرد، قم و… اشاره کرد.
ذکر این نکته ضروری است که در روزهای اخیر نورعلی تابنده به شدت دچار مشکلات جسمی شده است به شکلی زیر بغل وی را گرفته و وی را حرکت می دهند . گفتنی است هنوزنور علی تابنده از دنیا نرفته جنگ قدرت بر سر جانشینی وی و تصاحب عنوان قطب دراویش در بین این فرقه بالا گرفته است. ندای انقلاب بزودی اخبار تکمیلی از جنگ قدرت در این فرقه را منتشر خواد کرد.