به گزارش افکارنیوز،بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس در گفت​وگو با خبر در پاسخ به اینکه آیا جبهه پایداری همان رایحه خوش خدمت است، گفت: رایحه خوش خدمت که از طرف رئیس جمهور مطرح شد دیگر وجود ندارد، چون در جریان انحرافی گرفتار و دچار تنش شد و بعد از آن، دوستان اصولگرا وقتی گرفتاری آن مجموعه را دیدند به فکر تشکیل جبهه پایداری افتادند.

عضو فراکسیون اصولگرایان درباره ارتباط این تشکل سیاسی با جریان انحرافی، اظهار داشت: جبهه پایداری اساسا یک تشکل ضد جریان انحرافی است و تمام حرف​های که زده می​شود و ما را به مشایی و جریان انحرافی مرتبط می​کنند، توطئه است. من با اطلاع عرض می​کنم قطعا کسانی که در مورد جبهه پایداری این گونه صحبت می​کنند کسانی هستند که در داخل همین مجلس به دلیل نوع مواضع​شان از افراد جبهه پایداری ضرباتی خوردند.

نوباوه درباره انتقادها نسبت به سهم​خواهی جبهه پایداری و مشی جدایی طلب آن هم با بیان اینکه این بحث​ها طبیعی است، افزود: به نظر من این بحثرا باید به صورت منطقی طرح کرد چون ما معتقدیم که نمی​شود با مردودین در انتخابات که چهره خوبی از خود نشان ندادند، وحدت کرد.

وی درباره اظهارت اخیر حمید رسایی از اعضای جبهه پایداری درباره اینکه «وی و چند نفر دیگر تنها اقلیت مجلس هستند که نظرات رهبری را پیگیری می​کنند»، با بیان اینکه وی این اظهارات را تکذیب کرده است، افزود: ولی اگر این گونه باشد، ایشان در اشتباه مطلق است و این حرف خیلی خیلی انحرافی است. اما به شما می​گویم که این خبر دروغ است و با هدف تضعیف جبهه پایداری منتشر شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: چون آقای رسایی تند است این اظهارنظر به او منتسب می​شود تا مخاطب هم فکر کند او تندرو است و ممکن است این حرف را بزند. چون پتانسیل آقای رسایی همین حرف​هاست، ولی اگر وی واقعا این حرف را زده بود اسم آقای آقاتهرانی را می​آورد تا برای مخاطب باور پذیر باشد.

نوباوه درباره این تحلیل که جبهه پایداری در درون خود هم دچار اختلاف است، گفت: ما در اصول هیچگاه دیدگاه متفاوتی نداریم و مهمترین اصل ما ولایت است. اما در مورد مشی سیاسی تفاوت​هایی وجود دارد و خود بنده آدمی هستم که دیدگاه خودم درباره ولایت را قوی می​دانم. ولی قائل نیستم برای این کار داد و هوار راه بیندازم.