به گزارش مشرق، به نظر مي رسد باشگاه استقلال به زودي آبستن حوادث زيادي شود. بحث انتخاب اعضاي هيئت مديره اين باشگاه هر چند فعلا مسكوت باقي مانده؛ اما اين سكوت ادامه دار نخواهد بود و به زودي اتفاقات زيادي روی خواهد داد.

استقلال پیش از فصل خود را خوب شروع و خوبتر تمام کرد. جذب بازیکنان ملی پوش و نامی از ویژگی های این تیم قبل از شروع فصل بود. در شرایطی که به استقلال به دلیل جذب بازیکنان اسمی لقب کهکشانی داده اند، تا اینجای لیگ هم توانسته پاسخگوی این لقب باشد. هر چند نمایش فوتبالی این تیم چندان جالب نیست؛ اما شاگردان مظلومی روند خوبی را در کسب نتیجه در پیش گرفته اند و این همان اکسیر ماندگاری یک مدیر است.

این روزها علی فتح الله زاده به عنوان مدیری که در اوج بی پولی توانسته هم بازیکنان خوبی بگیرد و هم نتیجه کسب کند، در اوج محبوبیت قرار دارد. با وجود همه این موفقیت ها، خبرهای رسیده از وزارت ورزش و تصمیماتی که قرار است برای استقلال گرفته شود، نشان از این دارد که اوضاع چندان هم بر وفق مراد سرپرست باشگاه نیست.

محمد عباسی، وزیر ورزش در حالی که باید تا قبل از ۱۱ شهریور ماه اسامی اعضای هیئت مدیره تیم آبی پوش را معرفی می کرد، با توجه به تمدید این مهلت، از اعلام اسامی خودداری کرد. این اقدام از سوی وزیر را باید تفسیر بر اتفاقاتی کرد که در پشت پرده ورزش در حال روی دادن است.

سه روز تعطیلی پشت سر گذاشته در حالی به پایان رسید که خبرهای زیادی در آن پیش آمد. در این سه روز شایعه استعفای فتح الله زاده هم شنیده شد. ظاهرا به گوش مدیر هم رسیده بود که عباسی برای ماندگاری وی نظر مساعدی ندارد و فتح الله زاده برای آن که وجهه خود را حفظ کند، پیش دستی کرده و استعفای خود را آماده کرده بود؛ اما همه این خبرها با علنی شدن استعفا در حد شایعه ماند.

علی فتح الله زاده می داند با وجود همه تلاش هایی که در این مدت برای استقلال کرده و حتی از چک های شخصی اش هم استفاده کرده؛ اما به واسطه تهدیدهای اخیرش مبنی بر اینکه اگر پول به او نرسد از سمتش کناره گیری می کند، باعثناراحتی وزیر شده است. البته عباسی در آخرین گفت و گویش با خبرنگاران اعلام کرده وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خوب است و نیازی به تغییرات نیست؛ اما همه این اظهار نظرها با آنچه در عمل در حال اتفاق است متفاوت و متناقض است. چند روزی است که خبر برکناری احتمالی فتح الله زاده قوت گرفته و اتفاقا چند روزی هم می شود که وی در دسترس نیست. اطرافیان باشگاه هم می گویند اوضاع مدیریتی باشگاه مشخص نیست.

وزارت ورزش درحالي كه خرج دو باشگاه پرسپوليس و استقلال بالاي ۱۰ ميليارد تومان بوده، پس از شش ماه به هر یک فقط ۹۰۰ ميليون تومان پرداخت كرده است. اين پرداخت هاي قطره چكاني هم نه تنها دردي را از اين دو تيم دوا نمي كند؛ بلكه بيشتر از هر زماني ديگري پيام آور اين است كه قرار است تغييراتي در دو باشگاه رخ دهد.