حال آقای بازیگر رو به بهبود است

آرش اجلالی فرزند جمال اجلالی درباره آخرین وضعیت جسمانی پدر خود گفت: خوشبختانه و به امید خداوند سطح هوشیاری پدرم به یازده رسیده و صحبت کردند،اطرافیان را به خوبی می‌شناسند و به نسبت روزهای قبل حال بهتری دارند.

وی در پایان با ابراز امیدواری از وضعیت جسمانی پدرش گفت:‌دکتر معالجشان گفته اگر تا سه یا چهار روز آینده همین روند رو به بهبودی را طی کنند، احتمال انتقال به تهران وجود خواهد داشت.پدرم در بخش آی سی یو و مراقبت‌های ویژه بیمارستان بوعلی سینای ساری بستری هستند.

آرش اجلالی که در تهران به سر می‌برد،بیان داشت: در حال حاضر مشغول انجام کارهای انتقال ایشان به تهران هستم تا به امید خدا اگر پزشک معالج از بهبود ایشان رضایت داشت، انتقال به سرعت از بیمارستان بوعلی سینای ساری به تهران صورت گیرد.

وی در شرایطی که از شایعه فوت پدرش در فضای مجازی به شدت دلگیر بود، گفت: از مردم تقاضا دارم که به این شایعات پایان دهند چراکه ما در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم و با این شایعه‌ها پدر نیز آزرده خاطر می‌شود. از مردم می‌خواهم که اطلاعات مربوط به پدرم را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

جمال اجلالی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی مشغول بازی در سریال «دور دست ها» به کارگردانی جواد ارشاد بود، هنگام تصویربرداری این سریال در شمال کشور دچار عارضه مغزی شد و از سوی عوامل گروه به بیمارستان بوعلی سینای ساری منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری شد.

پسر جمال اجلالی در پایان گفت: لازم است در همینجا از دکتر عابدینی پزشک معالج پدرم و همچنین پرسنل بیمارستان بوعلی سینای ساری تشکر ویژه‌ای داشته باشم.