چاپ جملات عاشقانه روی گل ها

به گزارش برنا، این روزها آدمها بنا به دلایل مختلف برای عزیزانشان گل خریداری میکنند. از مراسم عقد و ازدواج گرفته تا تولد و حتی عیادت بیمار. شلوغی و ازدحام گلفروشی ها در روزهای عید خود گواه این مدعا است که گلها جای خود را در بین سبد خرید خانوادههای ایرانی باز کردهاند.با این حال چند سالی است که خرید سبد و دست گل به صورت اینترنتی و ارسال آن به اقصی نقاط ایران مد شده و طرفداران خاص خودش را دارد.

خرید به صورت اینترنتی است. این را مسوول یکی از شرکت‌های ارسال کننده گل در گفت و گو با خبرنگار برنا می‌گوید و تاکید می‌کند: با این که نمونه کارها روی سایت قرار دارد اما چون کار دست است؛ ممکن است کمی با تصویر متفاوت باشد. نمی‌توانم بگویم گلها حتما تازه است باید خرید کنید تا متوجه شوید.

قیمت بیشتر گل‌ها به مراتب بالاتر از قیمت فروشگاه‌ها است. مثلا در برخی از موسسات برای فرستادن ۴ شاخه گل رز با یک روبان ساده ۳۸ هزار تومان دریافت می‌شود و اگر سبد گل درخواست کنید، حداقل باید ۸۰ هزار تومان بپردازید.

با این حال برخی از موسسات برای جلب مشتری بیشتر خدمات جالبی دارند از اشتراک روزانه گل گرفته تا چاپ جملات عاشقانه بر روی گلبرگ گل‌ها!

مدیر یکی از این موسسات درباره خدمات جالب این موسسه توضیح می دهد: برای اشتراک گل باید حداقل قرارداد را در نظر بگیرید که مدت آن سه ماه است و هفته ای یک بار گل به محل موردنظر شما ارسال خواهد شد. گل‌ها به صورت شاخه ای و در گلدان‌های شیشه‌ای گذاشته می شوند که می توانید نوع گلدان را نیز از سایت انتخاب کنید. هزینه ارسال هم نسبت به نوع گل‌ها متفاوت است. مثلا گل رز شاخه ای ۲۵۰۰ تومان است؛ ضمن این که باید هزینه پیک را که حدود ۵ هزار تومان است پرداخت کنید. گل‌ها یک هفته باقی می‌مانند اما در صورت تمایل می‌توانید سبد گل هم انتخاب کنید.



از قیمت‌ها که سوال می‌کنی می‌گوید: شاید هزینه ما نسبت به برخی موسسات دیگر گران‌تر باشد اما این به خاطر کیفیت بالای محصولات ماست و بیشتر محصولات در کمتر از سه ساعت به محل مورد نظر ارسال می شود.

در برخی از موسسات هم می توان جمله عاشقانه را روی گلبرگ گل‌ها حک کرد و حتی به قول مسوول سفارشات، فرد می تواند چندین جمله را بین گل‌های مختلف تقسیم کند که هزینه آن‌ها نسبت به جمله و نوع گل متفاوت و بین ۴۴ تا ۸۴ هزار تومان است.

فروش محصولات جانبی مثل انواع عروسک، گلدان، گیاهان آپارتمانی و تزیینی، کتاب‌های آموزشی درباره گل و گیاه و … از جمله محصولاتی است که در این موسسات یافت می‌شوند تا مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند.

هر چند که به قول مدیر یکی از این موسسات، بیشتر ارگانها، ادارات و شرکتهای بزرگ مشتری این سایتها هستند اما کسانی هم هستند که ترجیح میدهند به جای رفتن به گلفروشی، با یک کلیک و با پرداخت مبلغی گزاف از خانه برای مناسبتهای مختلف گل خریداری کنند...