به دلیل بارش برف مدارس برخی از استان های کشور تعطیل شد.

 

مدارس برخی از شهرهای استان کردستان؛ امروز تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش کردستان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر، مدارس شماری از شهرهای این استان امروز دوشنبه ۱۹ بهمن ماه تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل بارش برف و لغزندکی معابر امروز دوشنبه ۱۹ بهمن کلیه مدارس شهرستان بیجار و مراکز پیش دبستان و مدارس ابتدایی سطح شهر سنندج و قروه و مدارس ابتدایی و متوسطه اول موچش و کلیه مدارس روستایی شهرستانهای قروه و سنندج در نوبت صبح تعطیل است.

برخی از مدارس استان اردبیل هم تعطیل شدند / دانشگاه آزاد با تاخیر کلاس‌های درس را آغاز می‌کند

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش که صبح امروز منتشر شد امروز دوشنبه در نوبت صبح به دنبال بارش برف و برودت هوا مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی اردبیل،‌ خلخال، خورش‌رستم، سرعین، شاهرود، نمین، نیر، کوثر، هیر و در گرمی و ارشق در مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی و لاهرود و مشگین‌شهر تنها در مقطع پیش‌دبستانی مدارس تعطیل اعلام شد.

بر همین اساس دانشگاه آزاد واحد اردبیل نیز اعلام کرد به دنبال بارش برف سنگین در اردبیل آغاز کلاس‌های واحد دانشگاهی با تاخیر آغاز شده و ساعت اول کلاس دانشجویان تعطیل اعلام شده است.

برف و کولاک مدارس عمارلو و دیلمان را تعطیل کرد

بر اثر بارش برف و کولاک تمام مقاطع تحصیلی عمارلو رودبار و دیلمان سیاهکل تعطیل شده است.

تغییر شرایط جوی در گیلان موجب بارش برف و باران در برخی نقاط مختلف این استان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان درباره وضعیت مدارس این استان اظهار کرد: به دلیل بارش برف و کولاک تمام مقاطع مدارس عمارلو و دیلمان امروز تعطیل است.

مهدی حاجتی تصریح کرد: بقیه مدارس گیلان باز است و مشکلی وجود ندارد و دانش‌آموزان و معلمان در مدارس حاضر می‌شوند.