از سوی پلیس راهور، محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته،از روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تا روز جمعه ۲۳ بهمن ماه اعلام شد.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به این شرح است؛

 

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ بهمن از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.

ب - تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۳ بهمن تا ۲ روز شنبه ۲۴ بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۲۳ بهمن تا ۲ روز شنبه ۲۴ بهمن از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه است.محور هراز

الف - تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.

ب - تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در ۲۱، ۲۲ و ۲۳ بهمن ۹۴ از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه

الف - تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۳ بهمن از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم رشت-قزوین

تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ بهمن و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزجمعه ۲۳ بهمن از محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

محور آستارا-اردبیل

تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزجمعه ۲۳ بهمن از محور آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.