ساسان انصاری که پاس گل اهل شاخه را در دیدار با سپاهان داد در مورد شرایطشان صحبت‌هایی کرد.

 

در دیدار با سپاهان به حقمان رسیدیم

با توجه به اینکه هفته پیش پیروز شده بودیم همه منتظر بودند ببیند شرایطمان برابر سپاهان به چه شکل است. ما می دانستیم که فولاد از شرایط بدش خارج شده و باید در این بازی هم پیروز شویم و از طرفی می دانستیم سپاهان یک تیم حرفه ای است و از کوچکترین فرصتش استفاده می کند. بازی خیلی سختی بود و ما 90 دقیقه تحت فشار بودیم اما با کمک هوادارانمان و پیاده کردن مسائل فنی توانستیم به حقمان برسیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

 

خدا کمک کرد مثمرثمر باشم

مهم 3 امتیاز بازی با سپاهان بود که آن را گرفتیم، اینکه چه کسی پاس گل می دهد یا گل می زند، مهم نیست. از گلر گرفته تا فوروارد همه برای پیروزی تیم تلاش می کنند و در این بین کسی که گل بزند یا پاس گل بدهد، به وظیفه‌اش عمل کرده. در بازی با سپاهان هم خدا کمکم کرد تا در آن شرایط بتوانم مثمرثمر باشم و پاس گل بدهم.

 

پیروزی تیم لذت کار را تکمیل می کند

انصاری که 3 گل زده و 3 پاس گل داده در این‌باره می‌گوید: من قبلا هم گفته ام پاس گل دادن و گل زدن لذتبخش است ولی چیزی که این لذت را تکمیل می کند، برد تیم است و چندین برابر حس و حال بازیکنی که گل زده یا کار دیگری کرده را خوب می کند. من در خدمت تیمم هستم چه با پاس گل باشد چه با دوندگی و یا مسائل دیگر می خواهم به هم تیمی هایم در فولاد کمک کنم تا روز به روز بهتر شویم.

 

نباید به صدرنشینی نیم فصل دوم قانع شویم

به نظر من رتبه هر تیمی را نتایج کل فصل تعیین می کند در نیم فصل اول آنطور که باید نتیجه نگرفتیم و نباید الان به این فکر کنیم که صدرنشین نیم فصل دوم هستیم چون خیلی چیز خاصی نیست باید تلاش و تمرکزمان را چند برابر کنیم و چند برد اخیر نباید ما را گول بزند. شرایط خودمان را به خوبی می دانیم باید در ادامه با حمایت هوادارانمان و زحمت خودمان باز هم به پیروزی برسیم. پیروز شدن در 3 بازی برای فولاد تنها کافی نیست باید بیشتر تلاش کنیم و روند رو به رشدمان را با تمام وجود ادامه بدهیم.

 

داور هم حق اشتباه دارد

به عنوان یک بازیکن در مورد داوری خیلی صحبت نمی کنم. در دیدار با سپاهان آقای حق وردی زحمت خودش را کشید به هر حال پیش می آید که داور هم اشتباهی انجام بدهم و این موضوع غیرقابل انکار نیست. اگر هم اشتباهی به وجود آمده غیرعمد بوده و هر چه که بوده گذشته است، به نظر من آقای حق وردی دوندگی خوبی داشت.

 

بازی با پرسپولیس فرصت است نه تهدید

بازی کردن روبه‌روی تیم های استقلال و پرسپولیس همیشه متفاوت است. این دو تیم از هواداران میلیونی برخوردار هستند. این هفته با پرسپولیسی بازی داریم که هم اسم بزرگی دارد و همین اینکه از لحاظ فنی و فوتبالی تیم خیلی خوبی است و این قضیه کار ما را سخت تر می کند. بازی با پرسپولیس برای ما تهدید نیست بلکه یک فرصت خوب است. امیدوارم جلوی هوادارانشان یک بازی منطقی و خوب انجام دهیم و نشان دهیم فولاد شایستگی دارد و پیروزی های اخیر اتفاقی نیست. باید ثابت کنیم همان فولاد سابق هستیم و باید بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم.

 

امیدوارم پیراهن تیم‌ملی نصیبم شود

بازی در تیم‌ملی آرزوی هر بازیکنی است و هر بازیکنی دوست دارد با تمام وجودش در اختیار تیم‌ملی کشورش باشد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و امیدوارم این افتخار نصیبم شود، تمام تلاشم را می کنم تا روز به روز بهتر شوم تنها کاری که از دستم برمی آید تلاش و توکل کردن است تا به هدفم برسم و  نظر سرمربی تیم‌ملی را جلب کنم.

 

تشکر از هواداران فولاد

از هواداران فولاد که در این مدت خیلی خوب حمایتمان کردند و روحیه دادند تشکر می کنم، امیدوارم به روند خوبمان ادامه دهیم و دلشان را شاد کنیم.