منصوریان:سال گذشته 6 ماه ریاضت مالی کشیدیم

علیرضا منصوریان پس از شکست دو بر صفر نفت مقابل الجیش و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد مسئله فنی صحبت کنم به نمایندگی از مجموعه نفت از هواداران تشکر می‌کنم. نگاه نکردم از چه باشگاهی آمده بودند شرمنده شدم که نتوانستیم خواسته شماها را برآورده کنیم. از رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بازی پایاپایی را با نماینده قطر برگزار کردیم اما به حرفه‌ای گری بعضی ستاره‌های الجیش بازی را واگذار کردیم. تفاوت ما در همین بازیکنان حرفه‌ای الجیش بود. وگرنه بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی نفت تاکید کرد: ما می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. بعد از اینکه گل دریافت کردیم چندین موقعیت به دست آوردیم که متاسفانه از دست دادیم. البته تیم الجیش هم به مراتب نسبت به سایر تیم‌های عربی دیگر کمتر وقت‌کشی کرد. هر چند که در برخی مواقع بازیکنانش خودشان را روی زمین می‌انداختند.

منصوریان خاطرنشان کرد: به تیم الجیش و لاموشی تبریک می‌گویم چرا که بردن نفت کار بسیار دشواری است. آنها توانستند این کار را انجام دهند هر چند که همانطور که گفتم ما هم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و پیروز میدان شویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه قنبرزاده از مشکلات مالی به وجود آمده در نفت بسیار شاکی بوده، یادآور شد: نمی‌توانم صحبت‌های مدیرعامل باشگاه را رد کنم. شرایط بسیار دشواری را داریم. مجموعه هیأت مدیره و مدیرعامل بیشتر وقت خود را صرف تامین منابع مالی می‌کنند. کسانی که در باشگاه حرص می‌خورند وقت‌شان را بابت این موضوع صرف می‌کنند. نمی‌خواهم بار شکست را به این مسائل ربط دهم اما در فوتبال روز دنیا همه موارد به یکدیگر ربط دارد و مثل یک زنجیر به هم متصل هستند.

سرمربی نفت با اشاره به اینکه سال گذشته این تیم بامشکلات مالی روبرو بوده،؛گفت: ما سال گذشته 6 ماه ریاضت مالی کشیدیم اما امسال به مراتب شرایط دشوارتری را تجربه کرده‌ایم. سطح توقع مردم از نفت بالا رفته است. با وجود اینکه 6 ستاره از تیم ما جدا شده‌اند من برای برطرف شدن مشکلات مالی اعلام کرده‌ام که اگر 2-3 ستاره تیم‌مان به قطر یا چین بروند، می‌توانند از لحاظ مالی به ما کمک کنند.

وی تاکید کرد: من در مورد خودم صحبت می‌کنم و اگر دریافتی دیگری داشته باشم تازه سال گذشته تسویه می‌شود. امسال هیچ دریافتی نداشته‌ایم. من فکر می‌کردم با اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد فضای حمایتی بیشتری به وجود بیاید اما این اتفاق رخ نداد. من به مدیرعامل باشگاه گفتم که می‌دانم شرایط سخت است اما بازیکنان هم تا حدی تحمل می‌کنند. مدیریت باشگاه هم به دنبال برطرف کردن این مسائل است. نمی‌دانم برای مدیرعامل چقدر سخت خواهد بود. بازیکنان انتظار دارند 20 یا 30 هر ماه پولی به خانه ببرند اما با این وجود شرایط بسیار سخت است. به هر حال من نمی‌خواهم از بار مسائل فنی فرار کنم. اما اگر به گونه‌ای دیگر وارد این مسابقه می‌شدیم شرایط متفاوت بود. با همه این اتفاقات می‌توانستیم در این بازی به تساوی برسیم و یا ببریم.