اجازه کوچکترین ناامنی و تعرض به کشور را نمی‌دهیم

معصومه حاج حسینی در نشست گفتمان انقلاب اسلامی که امروز دوشنبه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن با هدف ایجاد تفرقه و اختلاف و دودستگی میان صفوف مسلمانان و سایر مذاهب و ادیان درصدد رسیدن به خواسته‌های پلید خود است و باید بیش از هر زمان دیگری مراقب توطئه استکبار باشیم.

رئیس دانشکده حضرت زینب(س) انتخابات را عرصه‌ای برای روشن شدن دسیسه‌ها و توطئه‌های شوم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم به زوایای بیشتری از ترفند دشمن برای ضربه زدن به انقلاب پی می‌بریم.

حاج حسینی فرمایش مقام معظم رهبری در جریان فتنه ۸۸ با عنوان «أین عمار» را یادآور شد و گفت: عمار یار وفادار امیرمومنان بود و در صحنه‌های پرفراز نشیب جنگ‌ها هرگز فریب توطئه دشمن را نخورد و رهبر معظم انقلاب با این عبارت توجه همگان را به بصیرت و بیداری مبذول داشتند.

وی اصل و مبنا قرار دادن فرمایشات و اوامر مقام معظم رهبری را از اساسی‌ترین  مسائل در صحنه‌های مختلف به ویژه در صحنه سیاسی کشور دانست و خاطر نشان کرد: آرمان امروز نظام همان آرمان و هدف والای امام راحل(ره) است و صحبت از ارزش‌های انقلاب در حقیقت صحبت از ارزش‌های امام(ره) است.

رئیس دانشکده حضرت زینب(س) بار دیگر بر لزوم بصیرت افزایی و توجه به توطئه‌های مختلف دشمن برای اجرای پروژه نفوذ تاکید کرد و گفت: ایران سرزمینی است با تنوع اقدام و مذاهب  و دشمن به خیال خود این ویژگی را نقطه ضعف نظام پنداشته و درصدد ایجاد تفرقه و آشوب میان مذاهب و اقوام گوناگون است.

حاج حسینی آشکار کردن ترفند و توطئه دشمن را رسالت انقلابیون در این برهه از زمان دانست و اظهار کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان برای نابودی انقلاب بی اعتبار کردن حجاب در میان بانوان و تغییر اساسی در باورهای آنان است که با این حیله به دنبال نفوذ و متلاشی نمودن کانون گرم خانواده‌ها است.

وی وحدت و همبستگی را مانع اجرای نقشه های استکبار برای نفوذ به کشور عنوان و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به یاری خداوند و بصیرت رهبر معظم انقلاب اکنون امن‌ترین کشور در نا امن‌ترین نقطه خاورمیانه است و دشمن تاب تحمل و دیدن این امنیت ملی ما را ندارد.

 رئیس دانشکده حضرت زینب(س) با تاکید بر حراست از کشور و حفظ امنیت ملی گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران  به این معناست که اجازه کوچکترین تعرض و دخل و تصرفی به دشمن در هیچ یک از ارکان نظام را نمی‌دهیم.

حاج حسینی ابراز امیدواری کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و حفظ آرمان‌های امام راحل(ره) به سمت آینده‌ای روشن و پرامید در حرکت باشد.