آخرین اخبار از وضعیت جسمی بازیگر پیشکسوت

فریبا توکلی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» در خصوص آخرین وضعیت جمال اجلالی بازیگر این مجموعه گفت: «در حال حاضر آقای اجلالی در بخش Icu بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند. پزشکان بیان کرده‌اند که باید صبر کنیم تا شرایط وی بهتر شود.»

وی ادامه داد: «خدا را شکر حال آقای اجلالی خیلی بهتر است. وی روند بهبودی را طی می‌کند. امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورد.»

توکلی در ادامه در مورد آخرین مراحل مجموعه «دوردست‌ها» اظهار داشت: «هم‌اکنون مراحل تکمیلی تدوین و موسیقی این مجموعه در حال انجام است. ما تدوین هر قسمت که به پایان می‌رسد، آن را به دست آهنگساز می‌دهیم و این کار نیز روی سریال پیاده می‌شود.»

وی در پایان گفت: «زمان پخش «دوردست‌ها» بعد از پایان تعطیلات ابتدایی سال 95 خواهد بود.»

در ادامه گفتگو سعیده خلیلی همسر جمال اجلالی توضیحات کاملی را راجع به آخرین وضعیت وی اعلام کرد و گفت: «قبل از هر چیز مایلم از چندین نفر به خاطر کمک‌های بی‌دریغشان در این مدت بیماری آقای اجلالی تشکر ویژه‌ای کنم. کسانی که در این چند وقت همراه من بودند و مرا تنها نگذاشتند. از آقایان بزرگ‌نیا و دکتر موسوی رئیس گردشگری و میراث فرهنگی استان مازندران، آریا قاهری و عباس رسولیان و باغبان از هنرمندان صدا و سیما و آقای عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در تهران.»

خلیلی بیان کرد: «آقای اجلالی خوشبختانه رو به بهبود هستند. متأسفانه از ناحیه چشم دچار عفونت شده‌اند که این موضوع کمی ما را نگران کرده است. اما دکتر او اظهار امیدواری کرده و گفته که امیدوار است خطر رفع شود.»

همسر جمال اجلالی افزود: «به طور کل حال کنونی اجلالی خوب است. او قدرت تکلم خود را تقریباً در حدود 4-3 روز است که بدست آورده اما به صورت آوا صحبت می‌کند نه به طور کامل. به علاوه هوشیاری وی نیز رضایت‌بخش است.»

وی تأکید کرد: «من هم‌اکنون به دنبال یک پزشک متخصص در تهران هستم. تا بتوانم ظرف 8-7 روز آینده وی را به تهران منتقل کنم. زیرا انتقال بیمار از بخش Icu کار مشکلی است.»

خلیلی افزود: «هنوز به ما نگفته‌اند که وی چه زمانی به بخش منتقل می‌شود. به طور کامل دکتر عابدینی پزشک وی گفته است که او در ناحیه ریه دچار عفونت است. بنابراین ما منتظریم تا این مشکل نیز برطرف شود. با رفع این مورد وی مشکلی نخواهد داشت. در ضمن خطر سکته مغزی نیز رفع شده است.»