. به تازگی هم علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس، در این رابطه گفته است: صحبت‌های خوبی برای تمدید قرارداد با برانکو انجام داده‌ایم و توافق‌هایی هم حاصل شده است.

 

ما از برانکو برنامه 2 ساله خواسته‌ایم و قرار است او برنامه‌اش را برای ادامه همکاری ارائه کند. برانکو خودش هم می‌داند که ما او را می‌خواهیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

پرسپولیس واقعاً زیبا و جذاب بازی می‌کند و این به تفکرات مربی خوبی مثل برانکو برمی‌گردد و بدیهی است در چنین شرایطی باشگاه به خواست هواداران بخواهد قرارداد این مربی را تمدید کند. بالطبع برانکو هم به عنوان یک مربی حرفه‌ای شرط و شروطی برای تمدید قرارداد خود داشته باشد. جدای از بحث‌های مالی و موارد این‌چنینی شنیدیم مرد کروات برای تمدید قرارداد خود با پرسپولیس یک شرط ویژه هم دارد: «می‌مانم به شرطی که مهدی طارمی را حفظ کنید!»

همان‌طور که مستحضرید قرارداد مهدی طارمی در پایان لیگ پانزدهم به اتمام می‌رسد و از همین حالا اخباری مبنی بر پیشنهادات خارجی و اروپایی از روسیه گرفته تا ترکیه به گوش می‌رسد.

چندی پیش هم نمایندگان یک باشگاه ترکیه‌ای به تهران آمدند تا از نزدیک شاهد بازی پرسپولیس و سپاهان باشند اما بشنوید از واکنش علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس که از مهدی طارمی خواسته بود چهارشنبه گذشته برای مذاکره بر سر تمدید قرارداد به دفتر باشگاه برود.

گویا مهاجم گلزن پرسپولیس هم به طاهری اعلام کرده که بهتر است در این رابطه با وکیل او صحبت کند، البته هنوز سرپرست باشگاه پرسپولیس با وکیل مهدی طارمی تماس نگرفته است اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در هفته جاری جلسه‌ای بین طرفین برگزار خواهد شد.

اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که مهدی طارمی و اطرافیان و نزدیکانش بدشان نمی‌آید این مهاجم بوشهری یک فصل دیگر هم در پرسپولیس توپ بزند و پس از صعود تیم ملی به جام جهانی به اروپا ترانسفر شود اما باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس می‌تواند انتظارات مالی بهترین بازیکن خود را برآورده کند.

هر چه هست برانکو برای ادامه موفقیت و روند رو به رشد پرسپولیس به ستاره جوان خود نیاز دارد و شرط کنونی‌اش برای تمدید قرارداد چندان هم بیراه نیست.