حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نود و دومین نشست خبر خود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه در آغاز تبلیغات داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در روز 22 بهمن عده‌ای بنرهای تبلیغاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی را جمع کردند و افرادی از ستاد وی بازداشت و سپس آزاد شدند؛ آیا قوه قضاییه در جریان این اقدامات قرار دارد یا خیر،  اظهار کرد:  اگر جرم مشهودی اتفاق بیفتد نیروی انتظامی طبق وظایف خود می‌تواند اقدام کند. تعداد بنر، نصب بنر و ابعاد آن در قانون انتخابات پیش بینی شده است و احیاناً اگر کسی قبل از شروع تبلیغات، اقداماتی انجام دهد، خلاف است.

وی توضیح داد: حتی اگر در زمان تبلیغات، خارج از چارچوب قانونی اقداماتی صورت گیرد تخلف محسوب می‌شود و طبیعتاً اگر خلاف قانون اتفاقی بیفتد نیروی انتظامی موظف به برخورد است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: طبق آنچه که به من اطلاع دادند و اکنون در حال بررسی است، یک وانت را پر از بنر کرده بودند و این بنرها ابعاد مشخص با محتوای خلاف قانون داشت و می‌خواستند توزیع کنند که نیروی انتظامی جلوی آن را گرفته است. اگر این خبر درست باشد، نیروی انتظامی طبق قانون برخورد کرده و اگر غیر از این باشد، موضوع فرق می‌کند که هم اکنون در حال بررسی است.