اصلاح‌طلبان برای حضور در لیست نهایی پول می‌گیرند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات یکی از علل اختلافات در بستن لیست اصلاح‌طلبان را سهم‌خواهی و باندبازی دانست.

 

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اختلاف پیش آمده در اردوگاه اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: متاسفانه در جریان اصلاحات برخی به دیدگاه‌های  احزاب و تشکل‌های دیگر اصلاح‌طلب توجه ندارند و اختلافاتی که در بسته شدن لیست وجود دارد به این خاطر است.

 

وی ادامه داد: در شورای عالی اصلاح‌طلبان فقط چند نفر تصمیم‌گیرنده هستند و تاکنون عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به نفع‌شان نبوده و اگر قرار باشد لیستی از طریق اصلاح‌طلبان ارائه شود باید همه گروه‌ها و جریانات مورد توجه قرار گیرند.

 

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات یکی دیگر از علل اختلافات در بستن لیست را سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان دانست و گفت: متاسفانه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان سیاست‌های غلطی را در پیش گرفته که این موضوع به ضرر این جریان خواهد بود.

 

فومنی تصریح کرد: شنیده شده که حتی برای حضور اصلاح‌طلبان در لیست باید مبلغی نیز پرداخت شود و برای این موضوع چندین نفر تصمیم‌گیرنده هستند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر کاندیداهای اصلاح‌طلب خارج از لیست هستند و عده‌ای با باندبازی قصد ورود نزدیکان خود را به لیست دارند و بنده معتقدم در لیست اصلاح‌طلبان به هیچ‌وجه شایسته‌سالاری صورت نگرفته است.