خجسته‌پور به نفع ائتلاف اصول‌گرایان انصراف داد

علیرضا خجسته‌پور دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان تهران به نفع فهرست ائتلاف اصولگرایان در تهران، از کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

وی با صدور بیانیه‌ای انصراف خود را اعلام کرد که متن آن به شرح ذیل است:

اینجانب با هدف افزایش مشارکت جوانان نسل انقلاب و نشان دادن جلوه ای از رویش های انقلاب اسلامی، پای در عرصه رقابت های انتخاباتی از حوزه انتخابیه تهران،ری،اسلامشهر و شمیرانات گذاردم و به لطف خدای تعالی و نظر مثبت دوستان و همراهان، در مراحل انتخاب در فهرست اصولگرایان پیش رفتم. لکن در یک فرایند تصمیم‌گیری جمعی از حضور در فهرست نهایی بازماندم و خدای تعالی را شاکرم که افراد شایسته تری نسبت به اینجانب در فهرست نهایی انتخاب شدند. حضور سلایق گوناگون اصولگرایی در کنار یکدیگر و توجه ویژه به رویش های انقلاب اسلامی از دیگرسوی، از جمله محسّنات این دوره از فعالیت ائتلاف اصولگرایان بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینجانب بنابر میثاقی که از روز اول داشتم، ضمن تقدیر و سپاس از همه بزرگوارانی که در شورای ائتلاف اصولگرایان به اینجانب و به نسل رویش های انقلاب داشته اند، انصراف خود را از ادامه حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام می نمایم و حمایت خود را از فهرست منتخب ائتلاف اصولگرایان ابراز می‌دارم و به عنوان برادری کوچکتر، خواهران و برادران عزیزی را که در این فهرست انتخاب نشده اند، به انصراف و حمایت از فهرست یکپارچه اصولگرایان سفارش می نمایم تا ان شاءالله همه ما طعم شیرین پایبندی به عهد خود را بچشیم و امید به حضور پرشور ملّت حماسه ساز ایران اسلامی داشته باشیم.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: اینجانب به عنوان قطره‌ای از دریای بیکران ملّت ایران، تمامی مردمان بزرگوار میهن عزیزم را با هر سلیقه و تفکری به حضوری حماسی در این دوره از انتخابات دعوت می‌کنم تا با نمایش جلوه دیگری از اتّحاد و انسجام، به تمام دنیا ثابت کنند که چو ایران نباشد تن من مباد.