اظهارنظر جنجالی سرمربی استقلال پس از باخت

پرویز مظلومی در نشست خبری بعد از بازی با نفت تهران گفت: بازی زیبا و جانداری شاهد بودیم و این دیدار یکی از بهترین مسابقات ما در این فصل بود.از بازیکنانم که با وجود 10 نفره شدن دست از حمله بر نداشتند تشکر می‌کنم. در نیمه دوم هر کاری به غیر از گل زدن انجام دادیم.

 

او پیرامون داوری این بازی عنوان کرد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم ولی واقعا برای داوری متاسفم. هیچوقت در مورد داوری اظهار نظر نکردم ولی امروز آقای اکبریان یک پنالتی واضح برای ما اعلام نکرد. داوری‌ها بعد از مدت‌ها به سمت تیم خاصی گرایش پیدا کرده است ولی نمی‌خواهم اسم آن را بیاورم.

 

سرمربی استقلال پیرامون اخراج فخرالدینی گفت: آن صحنه را ندیدم ولی اگر اخراج به خاطر مسائل غیر فنی باشد قطعا با آن بازیکن برخورد می‌کنم. ما بعد از کارت قرمز عملا 9 نفره شدیم چون یعقوب کریمی 10 دقیقه پایانی را با پای مصدوم بازی کرد.

 

مظلومی در خصوص اعتراض تماشاگران به مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: آقای افشارزاده باید موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل می‌کرد که بر علیه او شعار می‌دهند؟ او زحمت می‌کشد و شب و روزش را برای تیم می‌گذارد.

 

او در مورد عملکرد بازیکنانش گفت: با وجود زمین نامناسب ورزشگاه تختی شاگردانم نمایش هجومی ارائه کردند. ما از 5 بازی 6 امتیاز گرفتیم ولی باید بهتر کار می‌کردیم و از این امتیازات تیممان رضایت نداریم.

 

سرمربی استقلال مجددا صحبت‌هایش را با انتقاد از عملکرد داوران ادامه داد و ابراز کرد: اعتراض‌های حریفان مان در دور رفت موجب شد قضاوت‌ها بر علیه استقلال شود. مسئولان نباید در بازی‌هایی مثل استقلال و نفت از اینگونه داوران استفاده کنند.