او که در پایان بازی توسط خبرنگاران محاصره شده بود ابتدا در این باره جنجال حضورش در پرسپولیس گفت : من اشتباه کردم. کسی مانند من که امسال یازدهمین سال حضورش در باشگاه نفت محسوب می شود نباید اشتباه اینچنینی می کرد اما خدا را شکر همه مسائل حل شد و من به بازی برگشتم و بسیار خوشحالم که در بازی امروز توانستم سهم کوچکی در برد نفتی ها داشته باشم. این پیروزی را تقدیم می کنم به شهدای ایران.

او ادامه داد: هر بازیکنی دوست دارد در یکی، دو تیم پرطرفدار ایران بازی کند و امسال هم قرار بود که من در این تیم بازی کنم اما کادر مدیریتی باشگاه صلاح ندیدند تا انشااله سال آینده تصمیم درستی بگیرم.

وی ادامه داد: فعلا تمام فکرم روی پیروزی تیم است و امیدوارم در لیگ بتوانیم موفق شویم. من تمام تمرکزم روی بازی های نفت است.

او درباره حاشیه ایجاد شده در مورد رنگ های دستکش خود گفت: من اصلا دقت نکردم دستکش هایم چه رنگی است ولی متاسفانه به خاطر آن ناسزای زیادی از هواداران شنیدم.ما هم خانواده داریم و واقعا سخت است شنیدن این همه ناسزا .

او در پاسخ به این سئوال که بالاخره استقلالی است یا پرسپولیسی گفت : هیچ جا نگفتم استقلالی ام . فقط آقای منصوریان در اینستاگرامش این موضوع را نوشته بود . به هر حال استقلال را اندازه پرسپولیس دوست دارم .