نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم گفته است: من با بسیاری از مواضعی که برخی به نام اصلاح‌طلبی ارایه می‌کنند مخالفم، مثلاً در برخورد با مسائلی مثل سوریه، لبنان و فلسطین برخی حرف‌هایی را می‌زنند که من به عنوان یک اصلاح‌طلب آنها را اصلاً قبول ندارم.

دبیر مجمع نیروهای خط امام با تأکید بر این که هر دولتی در جمهوری اسلامی موظف است که به سوریه، فلسطین، لبنان و غزه کمک کند، خاطرنشان کرد: دلیل این کار هم مشخص است، ما امنیت خود را وصل به فلسطین، غزه و لبنان می‌دانیم، اگر آنجا نا امن شود و دشمن در آنجا پیشرفت کند ما هم به خطر می‌افتیم، پس عقل ما به ما می‌گوید که از نان شب خود بزنیم و به آنجا کمک کنیم. این منطق کجا و آن منطقی که می‌گوید چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است کجاست؟

وی با اشاره به این که آینده و سرنوشت ما به این کشورها وابسته است، گفت: این را همه نمی‌فهمند، اما کسانی که دستشان در کار است و با سیاست و مسائل خاورمیانه در ارتباط هستند می‌فهمند که این حرف، حرف درستی است.

خامنه‌ای ادامه داد: وقتی یک انسان گرفتار است ما باید به او کمک کنیم، به خصوص اگر آن انسان فردی مسلمان باشد.

یادآور می‌شود فتنه‌گران در سال 88 و در روز قدس، ضمن روزه‌خواری شعار نه غزه نه لبنان را به تأسی از توصیه سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سر می‌دادند، آنها بعدها علناً از آشوب‌آفرینی تروریست‌ها و داعش در سوریه حمایت کردند و به تبعیت از آمریکا مدعی شدند «اسد باید برود».

سیدهادی خامنه‌ای همچنین در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد در انتخابات مجلس خبرگان باید از بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد(!)