ظهر شنبه 24 بهمن ماه، مادر «نازنین زهرا»ی 7 ساله در انتظار بازگشت دخترش به خانه در جلوی در خانه ایستاده بود. مینی‌بوس مدرسه ابتدایی مائده نهاوند وارد خیابان رسالت شده بود و هیاهوی بچه‌ها از فاصله دور هم شنیده می‌شد.

با نزدیک شدن سرویس مدرسه، مادر نازنین زهرا چند قدمی پیش رفت. دختر کوچولو که با دیدن مادرش خوشحال بود درحالی که برای او دست تکان می‌داد با دوستانش خداحافظی کرد و با لباس و کیف مدرسه‌اش آرام پله‌های مینی‌بوس را پایین رفت. پله‌های مینی‌بوس بلند بود و نازنین زهرا با پاهای کوچکش به کندی از آن پایین می‌رفت. راننده سرویس که برای رساندن دیگر دانش‌آموزان عجله داشت آماده حرکت بود و در آخرین لحظه‌ای که احساس کرد نازنین زهرا از مینی‌بوس پیاده شده پیش از بسته شدن در به حرکت درآمد. در آن لحظات چشمان وحشت‌زده مادر نازنین زهرا و صدای جیغ و فریاد رهگذران راننده را به خود آورد. اما دیگر کاری از دست کسی برنمی‌آمد. دخترک که با حرکت مینی‌بوس به زمین افتاده بود زیر چرخ عقبی مینی‌بوس پر از دانش‌آموز به کام مرگ فرو رفت. صحنه دلخراش مرگ این کودک دبستانی، مادر نازنین زهرا و هم مدرسه‌ای‌هایش را شوک‌زده کرده بود.

رهگذران که سعی در آرام کردن مادر نازنین زهرا داشتند، با اورژانس و پلیس تماس گرفتند و در زمان کوتاهی امدادگران و مأموران در محل حاضر شدند و با انتقال دخترک به بیمارستان، راننده مینی‌بوس نیز به عنوان مقصر حادثه از سوی پلیس بازداشت شد. نازنین زهرا که بشدت آسیب دیده و امیدی به نجاتش نبود بلافاصله به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شد اما پزشکان با معاینه‌اش سری از تأسف تکان دادند؛ دخترک برای همیشه خاموش شده بود. با مخابره مرگ این کودک، راننده سرویس به دلیل بی‌احتیاطی پشت میله‌های زندان افتاد.

وداع تلخ با نازنین زهرا

درحالی که پرونده این حادثه تلخ در پلیس نهاوند در دست بررسی است و مسئولان آموزش و پرورش نهاوند نیز از بررسی علل حادثه خبر داده‌اند، مراسم خاکسپاری نازنین زهرا صبح یکشنبه 25 بهمن برگزار شد. مادر نازنین زهرا که در شوک صحنه هولناک مرگ دختر شیرینش آرام و قرار نداشت، وداع زودهنگام با دخترک را باور نمی‌کرد و مدام از هوش می‌رفت. پدر نازنین نیز حال خوبی نداشت و درحالی که خواهر و برادر کوچکتر نازنین‌زهرا را آرام می‌کرد دختر بزرگش را به خاک سپرد.

نکته عجیب اینکه با وجود بازتاب گسترده این خبر در سایت‌های مختلف، هیچ یک از مسئولان آموزش و پرورش نهاوند در خاکسپاری دختربچه دانش‌آموز حاضر نشدند.