برانکو دوباره سرمربی تیم ملی می شود؟

،این شایعه‌ای است که در شهر پیچیده است.؛ اگرچه توسط سرمربی کروات پرسپولیس تکذیب شد و او اعلام کرد هوای نشستن دوباره روی نیمکت تیم‌ملی به سرش نزده است.

شروع قصه

اتفاقات اخیر پیرامون نیمکت تیم‌ملی سبب شد تا شایعه حضور برانکو ایوانکوویچ به جای کی‌روش ایجاد شود. گفته می‌شود هومن افاضلی که رابطه نزدیکی با سرمربی پرسپولیس دارد، واسطه این کار شده و دلیل حمله کی‌روش به زهره هراتیان، رئیس مرکز پزشکی لیگ برتر و همسر هومن افاضلی نیز همین مسأله است. این ماجرا وقتی داغ‌تر شد که افاضلی دیروز به صورت مخفیانه به نزدیکی محل تمرین سرخپوشان رفت تا برانکو را سوار خودرویش کرده و به محل قراری که کسی از آن باخبر نیست ببرد.

تکذیب برانکو و هراتیان

بعد از تمرین پرسپولیس برانکو نخستین واکنش را به شایعه بازگشتش به تیم‌ملی ایران نشان داد: «تمام تمرکزم روی پرسپولیس است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم؛ این هم مثل شایعه دوپینگ ٣ بازیکن پرسپولیس است. با این شایعات می‌خواهند تیم ما را به هم بریزند.» همچنین زهره هراتیان، همسر هومن افاضلی که مورد انتقاد شدید کی‌روش قرار گرفته، دست داشتن خودش و همسرش در ماجرای کنار رفتن کی‌روش را تکذیب می‌کند: «مقابل صحبت‌های کی‌روش مانند دکتر ظریف عمل می‌کنم. پاسخ من به آقای کی‌روش احترام است و به سرمربی تیم‌ملی کشورم احترام می‌گذارم.»

معادله کی‌روش پیچیده‌تر شد

نام هر فردی می‌تواند برای جانشینی کی‌روش مطرح شود چون او صحبت از استعفا کرده اما به نظر می‌رسد مرد پرتغالی این‌بار نیز به مقصودش رسیده است. مشخص بود که کفاشیان با استعفای کارلوس مخالفت می‌کند اما نکته غیرقابل پیش‌بینی حمایت مسئولان وزارت ورزش بود. با این‌که سرمربی پرتغالی در مصاحبه‌های اخیر خود به صورت غیرمستقیم علیه وزارت ورزش به صحبت پرداخته اما سجادی و حسنی‌خو در صحبت‌هایی که در روزهای اخیر داشتند، به بقای او روی نیمکت تیم‌ملی تاکید کردند. البته پروژه جدایی کی‌روش از تیم‌ملی می‌تواند با روی کار آمدن یک نفر به‌جز کفاشیان بعد از انتخابات فدراسیون شکل جدی‌تری به خود بگیرد و حتی اگر آن فرد دادگان باشد، بعید نیست برانکو را هم برگرداند. با این حال بهتر است آقای رئیس به یاد آن بند قرارداد کی‌روش بیفتد که نمی‌تواند بدون هماهنگی مصاحبه‌ای انجام دهد.