گوودبای پارتی وحید امیری تکذیب شد

منصور قنبرزاده درباره پیروزی یک بر صفر نفت تهران مقابل استقلال در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و انصافاً بازیکنان نفت خیلی مردانه بازی کردند. استقلالی‌ها در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادند اما خوشبختانه نتیجه به سود ما رقم خورد. امتیازات تیم‌ها در بالای جدول با یکدیگر خیلی زیاد نیست و این برد می‌تواند به روند نفت کمک کند.

وی درباره اعتراض پرویز مظلومی به داوری عنوان کرد: در مسائل فنی بازی، پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان باید نظر دهند و بهتر است درباره داوری بحث نکنیم.

 

مدیرعامل باشگاه نفت‌تهران در پاسخ به این سوال که آیا برای این برد پاداشی در نظر گرفته می‌شود یا خیر؟ گفت: قاعدتاً باید پاداش بدهیم اما پولی نداریم که بخواهیم این کار را انجام بدهیم. من به عنوان مدیرعامل باشگاه شرمنده بازیکنان هستم، چون آنها بدون توجه به مشکلات مالی با جان و دل برای تیم‌شان بازی می‌کنند. من از بی‌پولی باشگاه صحبت می‌کنم اما آنها به روی خودشان نمی‌آورند.

 

 

قنبرزاده ادامه داد: ما برای سفر به اهواز پول بلیت هواپیما هم نداشتیم و در تماس تلفنی با مهدی تاج خواستم که از هزینه‌های نفت در سازمان لیگ پولی بدهند. تاج هم قبول کرد که بلیت سفر به اهواز را متقبل خواهند شد. پس از بازی با الجیش، واقعیت‌های باشگاه را عنوان کردم اما برخی‌ها گفتند جدی نیست. به هر حال به معنای واقعی مشکل داریم.

 

 

وی در خصوص ناراحتی وحید امیری از اینکه مبلغ قراردادش نسبت به سایر بازیکنان کم است، عنوان کرد: در این گونه موارد سعی می‌کنم با خودِ امیری صحبت کنم. هر بازیکنی قرارداد دارد و شاید خودِ امیری هم نداند که قراردادش الحاقیه‌ای دارد که بر اساس آن میزان مبلغ قراردادش تا 2 برابر افزایش یافته است. ما مجوز این الحاقیه را از هیئت مدیره گرفته‌ایم و قرارداد این بازیکن 2 برابر آن چیزی است که در سازمان لیگ اعلام شده است.

«ما به دلیل نداشتن منابع مالی نتوانستیم پولی به بازیکنان بدهیم». مدیرعامل باشگاه نفت‌تهران با بیان این جمله خاطرنشان کرد: امیری بازیکن بااخلاقی است و نمی‌گذاریم که متضرر شود اما فوتبال هم اصول حرفه‌ای دارد. قرارداد این بازیکن با نفت سه ساله بوده و امسال به پایان می‌رسد.

 

قنبرزاده در خصوص اینکه امیری اعلام کرده خودش از پیشنهاداتی که می‌رسد، خبر ندارد، گفت: به طور صریح بگویم که نامه رسمی برای جذب امیری به باشگاه نفت نرسیده است. صحبت‌هایی برای لژیونر شدن او مطرح شده بود اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. در خصوص سیدجلال حسینی نیز همین شرایط وجود دارد و تا این لحظه پیشنهاد رسمی نرسیده است. بنابراین بازی هر 2 بازیکن برای دیدار مقابل استقلال اهواز حضور خواهند داشت.