لیدر شدن «کرباسچی» مجلس را در معرض فساد مالی قرار می دهد

متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به برگزاری انتخابات در 7 اسفند، گفت: امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو هستند به همین دلیل باید تلاش کنیم نمایندگانی به مجلس وارد شوند که دلسوز ملت باشند و بتوانند چاره‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی پیدا کنند.

وی در ادامه با به اشاره به موضوع لیدری کرباسچی در جریان اصلاحات، ادامه داد: خیلی باید مراقب بود جریانی که امتحان خود را پس داده‌ و در پرونده‌ خود فساد اقتصادی و محکومیت‌های قضایی به دلیل مفاسد وجود دارد نتواند نیروهای خود را وارد مجلس کند.

منتظمی تاکید کرد: اینکه امروز می‌بینیم برخی افراد مانند کرباسچی مجددا در عرصه سیاست حضور پیدا کرده‌اند، خطر تشکیل یک مجلس دارای فساد مالی را در میان افکار عمومی ایجاد کرده‌است.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خاتمه اظهار داشت: امروز نیاز مردم به مجلسی است که بتواند آنان را از این وضعیت بد اقتصادی بیرون بکشد و با توجه به اتفاقاتی که قبل و بعد برجام رخ داده به نظر می‌رسد ملت دیگر برای رفع مشکلات اقتصادی‌اش امیدی به دولت ندارد به همین دلیل باید مراقب باشیم نمایندگانی که برای مجلس انتخاب می‌کنیم از کسانی نباشند که به‌جای رفع مشکلات اقتصادی مشکل دیگری هم اضافه کنند.