پرسپولیس بارسلونایی ایران است!

کعبی در خصوص رقابت فشرده مدعیان قهرمانی در لیگ امسال به خبر ورزشی گفت: چیزی قابل پیش‌بینی نیست و 6 تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند.

واقعاً نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد، ولی نظر من این است که ذوب‌آهن، پرسپولیس و استقلال خوزستان مدعیان اصلی هستند و بعد از آنها استقلال تهران و سایپا هم شانس دارند. کعبی در مورد عملکرد پرسپولیس که مورد تمجید کارشناسان و رسانه‌ها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: سابقه نداشته که پرسپولیس در این چند سال اینقدر خوب بازی کند، آنها واقعاً باکلاس بازی می‌کنند و خیلی‌ها از بازی پرسپولیس لذت می‌برند.

یادم می‌آید برانکو گفته بود پرسپولیس می‌خواهد مثل بارسلونا بازی کند، خیلی‌ها برانکو را مسخره کردند، ولی حرف‌های او درست بود. به نظر من پرسپولیس شبیه بارسلونا بازی می‌کند و اگر همه زمین‌های چمن در فوتبال ایران مناسب باشد، می‌بینید که پرسپولیس چقدر خوب بازی خواهد کرد. کعبی در مورد بحث استعفای کروش از تیم ملی و حاشیه‌هایی که در این زمینه به ‌وجود آمده است، گفت: باید با کروش تا آخر ادامه بدهیم و الان رفتن او چیزی را درست نمی‌کند.

من نمی‌دانم کجا و توسط چه افرادی مشکل به‌ وجود می‌آید، ولی در مورد کروش باید بگویم که دل او برای فوتبال ایران می‌سوزد. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها از این مربی خوش‌شان نمی‌آید، او در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده است، ولی متأسفانه بعضی‌ها که غیرفوتبالی هستند در مورد این مربی صحبت می‌کنند. من فقط در مورد مسائل فنی حرف می‌زنم و معتقدم که حضور این مربی به سود تیم ملی خواهد بود.