بنگر: سونامی پرسپولیس همه را ترسانده

  کاپیتان پرسپولیس معتقد است فوتبال زیبای این تیم باعث شده این شایعات به گوش برسد و... بهتر است خودتان مصاحبه محسن بنگر را بخوانید و قضاوت کنید.

 

کاپیتان پرسپولیس بودن چه حسی دارد؟

من در تیم‌های دیگر هم کاپیتان بودم، هرچند بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس خیلی ارزشمند است.

شاید بهتر باشد بپرسیم بازوبند کاپیتانی پرسپولیس با سایر تیم‌ها چه فرقی می‌کند؟

طبعاً خیلی فرق می‌کند اما بچه‌های ما آنقدر خوب و حرفه‌ای هستند که کار هر کاپیتانی را راحت می‌کنند. هرچند من کاپیتان اول تیم نیستم و رضا نورمحمدی کاپیتان تیم ماست.

این ماجرای احمد نوراللهی چیست؟

اصلاً موضوع خاصی نیست اما برخی‌ها آنقدر مسئله را بزرگ کردند که طفلکی خود احمد هم فکر می‌کند خبری شده است!

یعنی خبری نشده است؟!

ببینید احمد جوان خوبی است. بازیکن آینده‌داری هم هست ولی برانکو برای تنبیه یا برخورد با یک بازیکن باید از دیگران اجازه بگیرد؟ یا اینکه سرمربی تیم می‌خواهد محسن بنگر را 10 بازی روی نیمکت بنشاند، به کسی ارتباطی ندارد.

اما به هر حال خبر آن به گوش دیگران می‌رسد، نمی‌رسد؟

چگونه می‌رسد؟ احمد نوراللهی از لیست 18 نفره خط خورد اما مثل یک جنتلمن و بازیکن حرفه‌ای کنار ما ماند. حتی قبل از شروع مسابقه با فولاد خوزستان در حلقه اتحاد بازیکنان در رختکن قرار گرفت و بعد از پایان مسابقه هم به تک تک همبازیانش تبریک گفت. آیا اسم این حاشیه است؟ شما نمی‌دانید چرا این حاشیه‌ها برای پرسپولیس ساخته می‌شود؟

خودت بگویی بهتر است.

بعد از جوک قهر من و رضا نورمحمدی، آمدند شایعه و دروغ کثیف دوپینگ را ساختند. وقتی دیدند فایده ندارد، حالا ماجرای احمد نوراللهی را پیش کشیده‌اند. طی روزهای اخیر هم یکی از روزنامه‌ها مصاحبه خیالی از من چاپ کرده که کار حرفه‌ای و درستی نیست. همین‌جا می‌خواهم به همه شایعه‌سازان پیغام بدهم وقت خود را تلف نکنند!

مثل اینکه امروز حسابی توپ تو پر است و...

نه، اتفاقاً دلیل این اتفاقات را می‌دانم. تیم ما زیبا و هجومی بازی می‌کند و سونامی پرسپولیس خیلی‌ها را ترسانده است. به جرأت می‌گویم این بهترین فوتبال 10 سال اخیر پرسپولیس است و آقایان حق دارند بترسند.

حالا این پرسپولیس با همه این تفاسیر قهرمان می‌شود؟

شک نکنید!