دلایل خط خوردن خلعتبری از لیست استیماچ

محمدرضا خلعتبری در حالی به دلیل سرماخوردگی از لیست سپاهان خط خورده که یکی دو بازیکن دیگر با همین مشکل قرار است به تبریز بروند و برای این تیم اصفهانی بازی کنند. این نشان می دهد که دلیل خط خوردن خلعتبری نمی تواند فقط سرماخوردگی باشد.

 

 مهاجم سپاهان که یکی دو فصلی است از دوران آمادگی دور شده، به چند دلیل مورد غضب استیماچ قرار گرفته و همراه این تیم به تبریز نخواهد رفت. گویا استیماچ از نحوه بازی خلعتبری مقابل سایپا به شدت گله مند است. به خصوص روی گل دوم سایپا که او پشت 18 قدم صاحب توپ شد اما به هم تیمی هایش پاس نداد تا زمینه را برای ضد حمله سایپا فراهم کند. همان توپ که توسط خلعتبری لو رفته بود به سمت دروازه سپاهان آمد و به گل دوم سایپا تبدیل شد.

 

در کنار این اتفاق، هدر دادن پنالتی و البته غر زدن های خلعتبری که صبر استیماچ را لبریز کرده از دلایل دیگر خط خوردن نام این مهاجم تند و تیز از لیست 18 نفره سپاهان است. مشکلی که گویا به سرماخوردگی تعبیر شده و در رسانه ها منتشر شده. خلعتبری البته سرما خورده اما بیماری او در حدی نیست که نتواند سه روز دیگر برای سپاهان بازی نکند. از طرفی خط خوردن او، آن هم سه روز قبل از بازی نکته دیگری است که می توان به آن پرداخت. موضوعی که بحث سرماخوردگی را می تواند تحت الشعاع قرار بدهد.