استقلالی ها که از ابتدای فصل فاصله زیادی از پرسپولیس داشتند ، حالا نسبت به صعود غیرقابل باور باشگاه پرسپولیس شک دارند. آنها در این هفته 3 ابهام بزرگ به اتفاقاتی که برای پرسپولیس رقم خورد وارد کرده اند. اول از همه تردید پرویز مظلومی به داوری ها بود. اینکه او گفت داوری ها به سمت یک تیم خاص برگشته است.

 

او مشخصا داشت پرسپولیس را می گفت و حرف هایش خیلی زود از سوی سعید آذری مدیر ذوب آهن هم تکرار شد. طعنه ای که سبب شد تا روزنامه های پرسپولیسی بگویند اگر داوری ها از ابتدای فصل درست بود ، حالا استقلال باید تیم دهم جدول می شد. ادعایی که البته استقلالی ها آن را نمی پذیرند و استقلال در هفته های بسیاری از لیگ با نمایش های خوب و خیره کننده ، امتیازهایی حساس گرفته بودند. امتیازهایی که مهدی رحمتی در بدست آمدن شان نقشی کلیدی داشت.

 

دیگر ابهام استقلالی ها و طعنه شان به رقیب ماجرای رایگان شدن بازی پرسپولیس برابر سایپا در ورزشگاه آزادی بود. مسابقه ای که میزبانش سایپایی ها بودند اما هم ورزشگاه بازی عوض شد و هم بلیت هایش رایگان شد تا ورزشگاه آزادی پر از جمعیت شود.

 

سومین طعنه اما نامه رسمی پرسپولیسی ها برای جدی گرفتن آزمایش دوپینگ در لیگ بود. بعد از سال ها استقلال و پرسپولیس در بالای جدول با هم رقابت می کنند. اتفاقی که می تواند هیجان لیگ و کری های دوگانه و هیجان انگیز این دو تیم را افزایش دهد.