شدت گرفتن حملات عربستان به صنعا

یک منبع نظامی در جیزان گفت که یگان توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به تداوم حملات رژیم سعودی به این کشور، پایگاه نظامی "الخوجره" عربستان را گلوله باران کردند که در پی این حمله انفجارهای شدیدی در این پایگاه به وقوع پیوست و شعله های آتش از آن زبانه کشید.

این منبع افزود که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین پایگاههای عربستان در "کروس المعزاب"،"برج الدخان"، "برج الرمیح"، "الکنابیش"، "جحفان" و "کرس جوبح" را با دهها گلوله توپ هدف قرار دادند که در پی این حملات دژهای دفاعی دشمن در هم کوبیده و خسارتهای سنگینی به تجهیزات جنگی آن وارد شد.

کشته و زخمی شدن شمار زیادی از متجاوزان در کرش

یک منبع نظامی گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاشهای مزدروان برای پیشروی از دو سمت الحویمی و الجریبه واقع در جنوب استان تعز را دفع و شمار زیادی از آنها را کشته و یا زخمی کردند.

در این عملیات همچنین یک خودروی نظامی وابسته به متجاوزان و مزدوران در منطقه کرش واقع در شمال استان لحج منهدم شد.

کشته شدن سه نظامی سعودی در نجران و جیزان

تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن در ادامه عملیات نظامی به منظور متوقف ساختن تجاوز عربستان سه نظامی سعودی در جیزان و نجران را از پای در آوردند.

یک منبع نظامی در نجران گفت که دو نظامی سعودی در دیده بانی پایگاه نظامی السدیس عربستان و یک نظامی نیز در پایگاه المعنق جیزان از پای در آمدند.

وی افزود که یگان توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاههای عربستان در ابوهمدان و پایگاه نظامی الشبکه در نجران را در هم کوبید که در پی آن خسارات سنگینی به تجهیزات جنگی و دژهای دشمن وارد آمد.

این منبع اظهار داشت که جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی منازل و مساکن شهروندان در الربوعه و الباحه در عسیر را 22 بار بمباران کردند.

حملات جنگنده های عربستان به شمال شرق صنعا

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی بامداد امروز جمعه مناطق مختلف بخش "نهم" در شمال شرق صنعا را بمباران کردند.

این جنگنده های روستای "الحول" در منطقه "بران" در نزدیکی پادگان "فرصه" در بخش "نهم" را چندین بار بمباران کردند که در پی این حملات شمار زیادی از شهروندان یمنی به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند.

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین دو بار کوه "الشبکه" و دو بار نیز منطقه "مسور" در بخش نهم صنعا را بمباران کردند.

بعد از خسارتهای سنگینی که مزدوران عربستان طی دو روز اخیر در  بخش نهم صنعا متحمل شدند، حملات این رژیم به این منطقه شدت بیشتری یافته است.