دلیل بازگشت خانم بازیگر به تلویزیون

شیلا خداداد درباره علت حضورش در سریال نوروزی شبکه سه سیما با نام «بیمار استاندارد» گفت: این که بهرام توکلی فیلمنامه این سریال را نوشته به علاوه متن خوبی که در اختیارم گرفت و عوامل و بازیگرانی که در این سریال حضور دارند، دلیل اصلی حضور من در این پروژه بود.

وی در پاسخ به این که آیا او نقشی کمدی در این سریال برعهده دارد یا خیر، ادامه داد: با وجود این که سریال رگه های طنز دارد اما نقش من وارد چنین فضایی نمی شود و از تیپ نیز برای این نقش استفاده نکرده ام.

این بازیگر که با فیلم سینمایی «بادیگارد» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت در پاسخ به این که «بیمار استاندارد» چقدر مثل سایر سریال های نوروزی درگیر شتابزدگی های مرسوم در ساخت شده است، عنوان کرد: خوشبختانه شتابزدگی بر این کار حاکم نیست و با کامل بودن متن و آفیش های منظم، شتابی در تولید احساس نمی شود.

وی درباره تجربه بازی در سریال مناسبتی بیان کرد: من پیش از این در سریال های مناسبتی بازی نکرده بودم. شاید بتوان از «مسافری از هند» نام برد که آن هم به صورت هفتگی و روزهای چهارشنبه پخش می شد و در ایام خاصی روی آنتن نمی رفت. به طور کلی نگاه مثبتی به این نوع سریال ها دارم زیرا مردم در مناسبت هایی مثل ماه رمضان و نوروز هر سال بیشتر دوست دارند به تماشای تلویزیون بنشینند.

خداداد در پاسخ به این که چقدر برنامه ها و سریال های تلویزیونی را دنبال می کند و مخاطب این رسانه است، بیان کرد: من گاهی سریال های تلویزیون را دنبال می کنم و فکر می کنم این رسانه باید برای جذب مخاطب بیشتر به سراغ ساخت سریال هایی برود که موضوعات و ساختار جذاب تری دارند.

وی در پاسخ به این که بازیگران بعد از آن که فعالیت بیشتری را در عرصه سینما تجربه کردند باز هم از پیشنهادهای تلویزیونی استقبال می کنند یا خیر، یادآور شد: حضور بازیگران سینما در تلویزیون بستگی زیادی به این دارد که قرار باشد با چه سریالی به تلویزیون بازگردند یا با چه کارگردانی همکاری کنند.

سریال «بیمار استاندارد» به قلم بهرام توکلی با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی برای پخش در نوروز ۹۵ از شبکه سه سیما در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می شود.