پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز جمعه 30 بهمن ماه در همایش پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، با اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در صدر اسلام آن انتخاب غلط را انجام دادند، امروز گردن مسلمین را در دنیا قطع می‌کنند.

وی با یادآوری تاکیدات رهبر کبیر انقلاب اسلامی بر انتخاب صحیح در انتخابات اظهار داشت: ما هر سال در مراسم شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) شرکت می‌کنیم تا بگوییم اجازه نمی‌دهیم یک انتخاب غلط دیگر، سرنوشت تاریخ را تغییر دهد.

سروری با اشاره به روشی که رهبر معظم انقلاب جهت رای دادن در انتخابات مطرح کردند، گفت: ما یا باید خودمان بتوانیم هزار و 200 و اندی افراد کاندیدا را در شهری مثل تهران بررسی کرده و از میان آنها انتخاب کنیم که طبیعتا نمی‌توانیم یا باید ببینیم متدینان و معتمدان چه کسانی را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به تایید فهرست ائتلاف اصولگرایان از سوی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و سایر تشکل‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با حضور همه شخصیت‌های موثر انقلاب، برای اولین بار فهرستی فراگیر شکل گرفته است.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به فهرست‌های فرعی که دیگر اصولگرایان ارائه داده‌اند، گفت: ما می‌دانیم چه کسانی در این فهرست‌های فرعی هستند اما نمی‌دانیم چه کسانی آنها را تنظیم کرده‌اند اما درباره فهرست ائتلاف اصولگرایان هم می‌دانیم چه کسانی در فهرست هستند و هم می‌دانیم چه کسانی آن را تنظیم کردند.

وی به تشویق مردم توسط شبکه‌های خبری بیگانه از جمله BBC و VOA جهت رای دادن به افرادی خاص اشاره کرد و آن را یک هشدار و موجب نگرانی خواند و بیان داشت: 22 نفر از زبده‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی فهرست ائتلاف اصولگرایان را تنظیم کرده‌اند اما امروز برخلاف گذشته، بیگانگان پرده‌ها را کنار زده و آشکارا از مردم می/ خواهند به لیستی خاص رای دهند.

سروری با تاکید براینکه فهرست ائتلاف اصولگرایان براساس ضروریات کشور بسته شده، از حضور حداقل 10 چهره شاخص اقتصادی در آن سخن گفت و اضافه کرد: اکنون در بازار جهانی نفت 5 درصد مازاد تقاضا وجود دارد و ذخایر نفتی نیز در حال پر شدن است. از این رو سونامی جدید نفتی در راه خواهد بود که به موجب آن دیگر نمی‌توان کشور را با درآمد نفتی اداره کرد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فقط یک مجلس اقتصاددان می‌تواند به داد کشور برسد این در حالی است که در فهرست رقیب اصولگرایان حتی یک اقتصاددان نیز وجود ندارد و این به آن معناست که اولویت فهرست رقیب بر توسعه سیاسی است و در صورت پیروزی آنان مجلسی همانند مجلس ششم و فضایی متشنج خواهیم داشت.